حمل یخچال توسط باربری رشت و باربری لاهیجان و باربری بندر انزلی چگونه انجام می شود ؟

در این مقاله در مورد نحوه حمل و جابجایی انواع یخچال های ساید و نیم ساید و معمولی توسط شرکت های انتقال بار به صورت تخصصی صحبت می کنیم

و اینکه آیا حمل یخچال در طبقات یک آپارتمان نیاز به پرسنل مجرب و با تخصص دارد یا نه !

کلیه مطالب مربوط به این موضوع را برای شما خوانندگان گرامی شرح می دهیم . امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع گردد

نحوه حمل یخچال

همان طور که می دانید یخچال این روز ها یکی از لوازم گران قیمت در هر خانه ای بوده که در صورت بروز هر مشکلی در آن ، باید هزینه قابل توجهی را برای تعمیر و یا حتی خرید آن بپردازیم . از این رو نیاز است که در زمان اسباب کشی و جا به جایی این وسیله تمامی نکات ایمنی را رعایت نموده و کاملا اصولی و با احتیاط اقدام به حمل آن نمایید .

با توجه به اهمیت این موضوع ، ما قصد داشته در این مقاله نکاتی را در رابطه با نحوه حمل صحیح یخچال در زمان اسباب کشی را به شما عزیزان ارائه نمائیم ، پس شما نیز در صورتی که قصد داشته در آینده ای نزدیک اسباب کشی نمایید حتما تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید .

نکاتی ضروری در رابطه با حمل صحیح یخچال توسط پرسنل شرکت تخصصی حمل اثاثیه منزل در رشت

بهتر است پیش از آن که اقدام به اسباب کشی و حمل لوازم منزل علی الخصوص یخچال نمایید نکاتی را مد نظر قرار دهید :

  • از آن جایی که یخچال ها وزن بالایی داشته و نیز وسیله ای گران قیمت هستند و کوچک ترین آسیب وارده به آن ها می تواند شما را متحمل ضرر گرداند و هزینه گزافی را ناچار گشته بابت خرید و یا تعمیر آن پرداخت نمایید ، لذا توصیه می شود تا جایی که ممکن است جهت انجام این کار از افرادی کاربلد و باتجربه کمک بگیرید .
  • لوازمی چون پتو و کارتن را برای ایمن نمودن یخچال در برابر ضربات احتمالی آماده نمایید .
  • در اختیار داشتن ابزار مناسب مانند آچار فرانسه ، پیچ گوشتی دو سو و چهارسو و نیز یک چهار پایه
  • بهتر است روز قبل از اسباب کشی یخچال را از هر گونه مواد فاسد شدنی خالی نموده و از چند روز قبل نیز مواد غذایی زیادی برای یخچال خریداری ننموده تا خوراکی های درون یخچال مصرف شود .
  • یخچال را از برق نموده و آن را نظافت نمایید .
  • بهتر است از یک تکنسین فنی بخواهید تا به همراه تیم باربری برای کمک به شما در روز اسباب کشی حضور داشته باشد .

آماده سازی یخچال توسط پرسنل باربری لنگرود و باربری رودسر چگونه انجام می شود ؟

آماده سازی یخچال برای حمل و جا به جایی توسط پرسنل با تجربه و متخصص شرکت های لنگرود و رودسر با در نظر گرفتن شرایط آپارتمان و محل بارگیری و تخلیه کارشناسی شده و نکات اشاره شده در متن این مقاله را توسط کارشناسان انجام می دهیم

همان طور که قبلا به آن اشاره نمودیم حتما یخچال را حداقل چند ساعت پیش از اسباب کشی از برق کشیده و تمامی مواد غذایی درون آن را خالی نمایید .

قفسه ها و تمامی قطعات یخچال را که قابل جدا شدن بوده از آن خارج سازید ، این کار به حمل راحت تر یخچال کمک می نماید .

برای آن که یخچال سبک تر بوده و راحت تر بتوان آن را حمل نمود بهتر است  یک تکنسین فنی درب یخچال و فریزر را باز نماید . این کار سبب شده یخچال در زمان عبور از راهرو ها ، ورودی ساختمان و پله ها از مشکلاتی همچون آسیب دیدگی بدنه و قرشدگی در امان بماند .

البته در صورتی که قصد داشته خود به تنهایی درب یخچال را باز نموده و تمایلی به  کمک گرفتن از تکنسین نداشته می توانید به صورت زیر عمل نمایید :

از یک چهار پایه کمک گرفته تا به درپوش یخچال که در بالای آن قرار داشته دسترسی داشته باشید . به کمک پیچ گوشتی پیچ های آن را باز نموده و حتما در ظرفی درب دار بگذارید تا گم نشوند . پس از آن ، سیم های متصل به سوکت را با احتیاط باز نموده تا صدمه نبینند .

برای باز نمودن لوله شیلنگ درب دومی ، بایستی سوکت را به عقب کشیده تا شیلنگ باز شده و امکان برداشتن درب کوچک وجود داشته باشد . به این صورت درب کاملا باز خواهد شد .

و چنانچه قصد باز نمودن درب یخچال را نداشته حتما درب آن را با چسب و طناب به بدنه محکم نمایید تا در زمان حمل ، درب آن باز نگردد .

درب یخچال و فریزر پس از باز شدن باید به درستی با پتو و لوازمی مناسب بسته بندی شده تا هیچ گونه خط و خشی در زمان حمل به آن وارد نگردد .

هزینه حمل یخچال توسط کارشناسان باربری اهواز و باربری چالوس چگونه محاسبه می شود

نحوه محاسبه دستمزد کارگر جهت حمل یخچال به صورت زیر می باشد :

به طور معمول در زمان اسباب کشی در صورتی که بخواهید یخچال نیز توسط نیرو های خدماتی حمل گردد بایستی هزینه حمل یخچال را به صورت جداگانه بپردازید .

دستمزد پایه کارگر به ازای هر ۳ ساعت = ۴۰ هزار تومان

نحوه حمل یخچال ساید بای ساید به ازای هر طبقه = ۱۰ هزار تومان

در صورتی که یخچال تازه خریده شده را قصد داشته از فروشگاه به منزل ببرید بایستی در ازای حمل آن تا طبقه چهارم ۵۰ هزار تومان دستمزد پایه به کارگر پرداخته و از طبقه چهارم به بالاتر ۱۰ هزار تومان به ازای هر طبقه به این مبلغ افزوده خواهد شد .

بر فرض مثال در صورتی که شما قصد داشته یخچال ساید بای ساید خود را به خانه خود که در طبقه شش ام یک آپارتمان بوده ببرید بایستی برای حمل آن دو کارگر بگیرید . هر کارگر برای حمل یخچال تا طبقه چهارم، مبلغ ۵۰ هزار تومان به عنوان دستمزد پایه دریافت نموده و از طبقه چهارم به بالا نیز هر طبقه ۲۰ هزار تومان محاسبه می گردد . از این رو روی هم رفته شما باید ۱۴۰ هزار تومان برای دستمزد کارگر ها کنار بگذارید .

البته لازم به ذکر است که هزینه کرایه آژانس کارگر ها نیز در چنین شرایطی بر عهده شما می باشد .

نحوه حمل یخچال با نیروهای باربری خمام و باربری کیاشهر

 

در زمان حمل یخچال حتما بایستی دستگاه را به شکل عمودی از زمین بلند نموده و جا به جا نمود ، چرا که افقی نمودن آن باعث شده به درون لوله های خنک کننده گاز روغن کمپرسور وارد شود و نیز بایستی از کج نمودن دستگاه در زمان حمل خودداری نمایید .

برای حمل یخچال ، بالا بودن قسمت پشتی آن ، گزینه مناسبی نمی باشد چرا که در اثر این گونه جا به جایی ممکن بوده یخچال صدمه ببیند .

در صورتی که یخچال ساید بای ساید بوده حمل آن به کمک چرخ هایی که در زیر آن تعبیه شده است بسیار راحت تر می باشد .

در زمان حمل یخچال در صورتی که ساختمان دارای آسانسور نبوده حتما در راه پله ها و پاگرد ها مراقب بوده تا یخچال به دیوار و یا نرده پله ها اصابت نکند .

نصب یخچال

مکان در نظر گرفته برای قرار دادن یخچال بایستی دست کم ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر با دیوار فاصله داشته و از چسباندن یخچال به دیوار خودداری نموده تا امکان جریان هوا وجود داشته باشد .

یخچال نبایستی در نزدیکی وسایل همچون آبگرمکن و بخاری که تولید کننده گرما بوده گذاشته شود البته این نکته توسط نیروهای با تجربه باربری کوچصفهان رعایت می شود

پس از قرار دادن یخچال در محل مناسب آن ، حداقل ۵ ساعت استفاده آن را به تعویق انداخته و به یخچال اجازه استراحت دهید .

پیش از قرار دادن مواد غذایی درون یخچال ، یخچال را یک بار ضدعفونی نمایید .

لازم به ذکر است که کلیه این موارد توسط کارشناسان و پرسنل زحمتکش باربری زیباکنار و باربری فومن رعایت می شود تا رضایت همشهریان در زمان انتقال یخچال به صورت کامل جلب شود

از اینکه در این مقاله ما را همراهی کردید ممنونیم

امیدواریم که این مطالب جهت نحوه حمل یخچال مورد توجه شما خوانندگان گرامی قرار گرفته باشد

منبع مطلب: باربری آبار