امکانات نرم افزار جامع حسابداری
نرم افزار حسابداری سانیران
امکانات ماژول حسابداری نرم افزار مالی سانیران
- کدینگ ده سطحی
- هفت سطح شناور تفصیلی
- تعریف بیشمار شعبه
- تعریف کدینگ منحصر به فرد برای هر شعبه
- تعریف محدوده سال مالی با قابلیت تعیین تاریخ
- امکان معرفی کدینگ شناور تفضیل در هفت سطح
- امکان استفاده از هر تعداد از هفت سطح تفضیل در حساب ها
- امکان معرفی کدینگ غیر یکسان در شعب مختلف
- امکان معرفی انواع تفضیل به دلخواه
- امکان تعریف کدینگ ، گروه ، کل ، معین به دلخواه
- امکان تعریف طول کدهای کدینگ به دلخواه
- امکان تعریف انواع حساب ها و تفضیل های ارزی
- امکان تعریف انواع سند حسابداری به دلخواه
- امکان صدور اسناد حسابداری در هر شعبه بصورت جداگانه
- امکان کپی اقلام هر سند در اسناد دیگر
- امکان کپی کلی اسناد بصورت تفکیکی و تجمعی
- امکان ثبت سند بصورت پیش نویس ، موقت ، تائید شده و قطعی
- امکان شماره گذاری استاندارد اسناد بصورت اتوماتیک
- امکان جابجائی اسناد در تاریخ های معین
- امکان فیلتر اسناد و جستجو در اسناد به ریز ترین قلم
- امکان صدور سند بر اساس عوامل تعدادی ، فاکتوری ، شماره پیگیری ، تاریخ پیگیری و .....
- امکان صدور سند ارزی در هر شعبه بصورت جداگانه
- امکان تخصیص انواع ارز در اسناد و محاسبه مبلغ ارزی
- امکان صدور اسناد ارزی با هر نرخ تعریف شده در تاریخ های مختلف
- امکان صدور سند تسعیر بصورت اتوماتیک در هر تاریخ
- امکان تهیه هر نوع گزارش از گردش حسابهای ارزی و تسعیر ارز
- امکان صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه ارزی بصورت اتوماتیک
- صدور اعلامیه ارزی به طرف حسابهای مقابل
- امکان تعریف بی نهایت شعبه با کدینگهای یکسان و یا غیر یکسان
- امکان صدور اسناد در سطح شعب
- امکان شماره گذاری اسناد به تفکیک شعبه و یا کلی
- امکان صدور سند کل بصورت روزانه یا ماهانه به تفکیک شعبه
- امکان گزارشگیری دفاتر قانونی بصورت تفکیک شعبه یا تجمعی
- امکان گزارشگیری کلیه فرم ها به تفکیک شعبه
- امکان صدور اسناد پایان سال به تفکیک شعبه
- امکان تعریف دسترسی مشاهده هر آیتم از هر فرم
- امکان تعریف دسترسی مشاهده اسناد هر کاربر برای کاربر دیگر
- امکان تعریف دسترسی در سطح گروه، کل ، معین و تفضیل ها
- امکان اعمال دسترسی حسابها در سطح کلیه گزارشات سیستم
- امکان رویت دسترسی کاربر در هر فرم
- پویا بودن سطوح دسترسی کاربران
- امکان صدور اسناد بستن حسابهای موقت به صورت اتوماتیک
- امکان اعمال تاریخ در هنگام صدور اسناد بستن حسابهای موقت
- امکان صدور سند تسهیم در هر زمان و بر اساس تاریخ ثبت اسناد
- امکان صدور سند اختتامیه و افتتاحیه به صورت اتوماتیک
- امکان ایجاد الگوی سند تعدیل ماهیت به تفکیک شعبه
- امکان دریافت انواع فایل بانکی با فرمت رایج جهت مغایرت گیری اتوماتیک
- امکان مغایرت گیری اتوماتیک بر اساس مبلغ ، تاریخ و غیره
- امکان گزارشگیری مغایرت بصورت ترازنامه
- امکان نمایش گزارش مانده حسابها در مرور حسابها
- امکان نمایش حسابها در پنل گزارش ماتریسی بصورت لحظه ای
- امکان گزارشگیری حساب ها بصورت ارزی ، تعداد ، شماره پیگیری و ....
- امکان گزارش گردش تمامی اشخاص و شرکتها در تمامی سطوح
- امکان گزارش مرور حسابها در همه سطوح و گردش حسابها بصورت کلی
- امکان اصلاح کلیه اسناد از گزارشات مرور حسابها با داشتن دسترسی
- امکان صدور اعلامیه برای مشتری و ذخیره آن
- امکان تطبیق حسابها و نشان دادن اقلام باز و تطبیق شده و نشده و بصورت یکجا
- امکان گزارشات تحلیلی از سطح اول تا سطح دهم تراز و دفاتر از دو ستونی تا هشت سطونی
- امکان ساختن گزارشات جدید با گزارش ساز و تعیین سطوح دسترسی
- امکان ساختن گزارشات از طریق پرسو جو
- امکان ذخیره اطلاعات ضمائم سند و عکس و غیره
- امکان روئیت و گرفتن گزارش و گردش حسابها هنگام صدور اسناد
- امکان گرفتن گزارش دفاتر قانونی بصورت روزانه و ماهانه به تفکیک شعبه و تجمیع
- امکان ارسال تمامی گزارشات فرم ها به فرمت exelو pdf
- امکان دریافت اطلاعات از Exel و txt در تمامی فرمها
- امکان آنالیز حسابها در سطح گروه، کل ، معین و تفضیل ها
- امکان آنالیز حسابها در سطح شعبه
- امکان آنالیز اتوماتیک بصورت مبلغی ، شماره پیگیری و تاریخی
- امکان نمایش انواع گزارشات دفاتر و تراز در تمامی سطوح گروه ، کل و معین در پنل گزارشات تکمیلی
- امکان صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه به تفکیک شعبه و تجمیع
- امکان دریافت اسناد از Exel و txt شعبه های متفاوت ودر نهایت تجمیع و تفکیک حسابها
- امکان پیغام در اسناد و کلیه چکها در زمانهای مورد نیاز
نرم افزار انبارداری
امکانات ماژول انبارداری نرم افزار حسابداری سانیران
- امکان ثبت کلیه اسناد اعم از خرید ، مصرف ، تولید ، فروش و .....
- دریافت درخواست کالا از واحد های مختلف سازمان و مدیریت آنها
- قیمت گذاری محصولات و نیمه ساخته ها در طول دوره های مالی با استفاده از نرخ استاندارد واقی
- صدور اسناد حسابداری مربوط به کلیه اسناد انبار
- عملیات انبارگردانی با روش های چند شمارشی و سایر تنظیمات
- امکان تهیه فایل خرید و فروش فصلی از سیستم انبار و فروش
- کاردکس های تعدادی و ریالی کالا در سطح انبار
- مرور گردش و مانده کالا به تفکیک انبار ، نوع اسناد ، طرف مقابل و سایر ابعاد
- امکان ورود و خروج کالا ها بر اساس عامل ردیابی از پیش تعریف شده
- نگهداری اطلاعات کالاها و ویژگی های آنها و کد گذاری اتوماتیک کالا
- امکان تعریف واحد های سنجش اصلی و فرعی و افزودن ویژگی های اطلاعاتی دیگر به کالا
- تعریف حدود کنترل موجودی برای کالاها به منظور کنترل و سفارش گذاری به موقع
- تعیین انبارهای مرتبط با کالا
- امکان الصاق مستنداتی از قبیل عکس ، فیلم و ..... به هر کالا
- امکان قفسه بندی کالاها جهت سهولت در ردیابی اجناس
- امکان تعریف ایران کد ، بارکد برای هر کالا
- امکان تعریف اجزای هر کالا با نسبت مقداری مشخص
- امکان گروه بندی کالا ها بر اساس نیز
- امکان تعریف گروهبندی کالا و تعریف اتوماتیک کد کالا با توجه به دسته بندی
- معرفی عوامل رهگیری کالا
- معرفی الگوی سریال کالا و تخصیص خودکار سریال به کالاها
- تعریف کاربرهای متعدد با تعیین سطح دسترسی هر کاربر ، در جزئی ترین سطوح برنامه
- امکان تعریف واحد فرعی کالا به تعداد نامحدود و با ضرایب تبدیل متفاوت
- امکان تعریف ویژگی های هر سند متناسب با تنظیمات خاص سامان
- ثبت اطلاعات بازرسی کالا قبل از ورود به انبار
- امکان صدور اسناد خروجی بصورت خودکار
- امکان صدور اسناد به صورت مجزای تعدادی و ریالی
- امکان صدور اسناد بر اساس عوامل ردیابی کالا
- امکان قیمت گذاری واقعی ، اصلاحی ، برآوردی و ارزی در اسناد
- امکان اعمال دسترسی پیشرفته در سطح اسناد انبار
- امکان تخصیص حسابها به اسناد براساس تنظیمات مربوط به کالا و تفضیل
- امکان صدور همزمان کلیه اسناد حسابداری ناشی از عملیات انبار
- امکان دریافت اطلاعات اسناد از فایل Excelو TXT
- ارتباط با سیستم فروش و صدور خودکار خروجی از روی فاکتور فروش
- قیمت گذاری موجودی ها با روش میانگین و FIFO و دارایی ثابت با شناسایی ویژه
- قیمت گذاری اسناد بصورت برآوردی و واقعی و اصلاحات و محاسبات مربوط به تعدیلات
- قیمت گذاری محصولات و نیمه ساخته ها در طول دوره با استفاده از نرخ استاندارد و واقعی
- امکان محاسبه کلیه انحرافات مربوط به قیمت تمام شده
- امکان تعدیل نرخ رسیدهای خرید بطور مکرر
- شناسائی و محاسبه خودکار تعدیلات ریالی و صدور اسناد حسابداری آنها
- استفاده هم زمان از روش نرخ گذاری استاندارد برای محاسبه انحراف
- پوشش دهی کلیه عوامل حسابداری انبار مانند قانون مالیات بر ارزش افزوده و ....
- امکان قطعی نمودن دوره ای اسناد جهت جلوگیری از تغییرات در تعداد کالا
- امکان انبارگردانی با روش های مختلف یک یا چند شمارشی
- صدور تگ انبار گردانی و تگ سفید
- مغایرت گیری و صدور خودکار اسناد کسری و اضافی انبارگردانی
- عملیات بستن دوره مالی و انتقال موجودی تعدادی و ی به دوره مالی جدید
- گزارش انبار گردانی ، لیست شمارش های انبارگردانی ، گزارش مغایرت موجودی
- صدور اسناد پایان سال و موجودی ابتدای دوره به صورت خودکار
- امکان قیمت گذاری اسناد بعد از بستن اسناد تعدادی
- امکان تعیین روش کالای منتخب جهت انبار گردانی
- گزارشات مرور موجودی و کاردکس مقداری و ریالی کالا
- گزارش کاردکس حسابداری انبار
- گزارش مانده کالا به تفکیک انبار ، نوع اسناد ف طرف مقابل و سایر ابعاد
- گزارشات تعدادی و ریالی کلیه اسناد انبار
- گزارش انبارگردانی ، لیست شمارش های انبارگردانی ، گزارش مغایرت موجودی
- امکان طراحی و تعریف گزارشهای جدید کاربردی
- امکان ارسال کلیه گزارشها به اکسل
- گزارش گردش کالا با سریال مشخص و موجودی کالاها به تفکیک سریال
- کاردکس تعدادی و گزارش های موجودی کالا به تفکیک عامل ردیابی
- امکان گزارش گردش کالا هنگام صدور سند
- امکان انتقال موجودی تعدادی و ریالی بصورت اتوماتیک به سال جدید در دو مرحله
- امکان گزارش مغایزت انبار و مالی
- امکان تعریف بی نهایت اسناد ورودی و خروجی و بازرسی و غیره بع دلخواه مشتری
- امکان محدود و نامحدود کردن آرتیکل اسناد و نوع سند و تفصیل
- امکان تعریف بی نهایت عامل افزاینده یا کاهنده مثل ارزش افزوده و حمل و غیره
- گزارش مرور انبار به تفکیک کالا و طرف مقابل و انبار و سند انبار ریالی و تعدادی بصورت ماتریسی
- امکان تعریف الگوی سند
نرم افزار دریافت و پرداخت
امکانات ماژول خزانه داری نرم افزار حسابداری سانیران
- انجام تمام مبادلات مربوط به دریافت و پرداخت اسناد و وجوه
- انجام انتقال ها بین منابه درون سازمانی مانند بانک ها و صندوق ها
- امکان ثبت اسناد ارزی در سیستم خزانه
- صدور خودکار سند حسابداری کلیه عملیات مالی مربوط دریافتها و پرداختها
- امکان تعریف فرایند های از پیش تعریف شده برروی اسناد
- برقراری ارتباط مستقیم با سیستم فروش برای دریافت هر مشتری
- امکان محاسبه راس چک های دریافتی و پرداختی
- امکان تعریف فرآیند گردش وجوه نقد جهت تهیه صورتهای مالی
- ثبت فرآیند دریافت و پرداخت ضمانت نامه های بانکی و پیگیری مراحل تمدید ، تقلیل ، ابطال
- گزارش دریافت ها و پرداخت ها برحسب طرف مقابل ، نوع دریافت و پرداخت ، نوع قلم و ....
- تعریف حسابهای بانکی ، صندوق و صندوقداران بهمراه مجوزهای دسترسی
- امکان استقرار اولیه کلیه اسناد اعم از چک و سفته
- امکان ثبت کلیه مراحل اسناد اعم از : دریافت و پرداخت ، استرداد ، تبدیل ، انتقال بین بانکی و ....
- امکان ثبت کلیه مراحل اسناد اعم از: استرداد، تغییر مدت ، واگذاری به بانک وصول / واخواست
- دریافت و پرداخت نقد ، چک و سایر اسناد دریافتی بصورت عادی و تضمینی (ریالی /ارزی)
- صدور چک به تفکیک حسابهای بانکی با کنترل سریال دسته چک و خرج کردن چک
- امکان نمایش هشدار جهت سررسید چک و سفته و ضمانتنامه بانکی
- امکان طراحی و چاپ بصورت مکانیزه جهت تمامی بانک ها
- امکان ایجاد ارتباط بین فاکتور فروش و برگشت از فروش مشتریان با اسناد خزانه
- تعیین و کنترل مدت انتظار وصول اسناد دریافتنی مدت دار
- صدور سند ساده و یا مرکب بصورت مکانیزه
- صدور خودکار سند حسابداری هریک از دریافتها و پرداختها
- صدور خودکار سند حسابداری کلیه مراحل اسناد خزانه
- امکان ایجاد عوامل گردش نقدینگی جهت سهولت در انتخاب طرف مقابل
- امکان انجام آنالیز خودکار اسناد خزانه با اسناد مرتبط با فروش به مشتری
- امکان چاپ چک با فرمتهای تعریف شده
- امکان تهیه گزارش از چکهای دریافتی و پرداختی در تمامی وضعیت ها
- گزارش هشدار چکهای دریافتی و پرداختی با تنظیم روز
- امکان چاپ رسید دریافت و پرداخت جهت دریافت و پرداخت پول نقد و چک
- گزارش لیست چکهای دریافتی ، درجریان وصول ، وصول / واخواست شده و ....
- گزارش جریان نقد (Cash Flow ) به تفکیک ارز
- پیگیری تاریخ واگذاری چک های دریافتی
- گزارش موجودی صندوق در تاریخ معین به تفکیک اسناد و وجوه
- امکان طراحی چک در قالب فرمهای کلیه بانکها و تنظیم چاپ برروی تصویر اسکن شده
- گزارش کلیه ضمانتنامه های پرداختی و دریافتی با نمایش وضعیت آنها
نرم افزار فروش
امکانات ماژول فروش نرم افزار حسابداری سانیران
- ثبت اطلاعات کامل مشتری و امکان گروه بندی آنها
- امکان تعریف قیمت های فروش برای مشتریان و مراکز فروش
- امکان گروه بندی کالا و خدمات جهت اعمال شرایط فروش
- مدیریت پیش دریافتها در زمان عقد قرارداد و استهلاک آن در فاکتورهای فروش
- تنظیم فرایند های فروش متناسب با نیاز سازمان
- امکان استفاده از کالا و خدمات همزمان در فاکتور
- فروش ارزی جهت ثبت اسناد ارزی
- مدیریت ثبت و بررسی درخواست های فروش و رسیدگی به آنها
- زیر سیستم ردیابی فروش
- کنترل موجودی قابل فروش و امکان رزرو موجودی هنگام صدور پیش فاکتور و حواله فروش
- ارتباط با زیر سیستم انبار ردیابی و تعیین مقدار ردیابی در حواله های صادر از انبار
- تفکیک مشتریان براساس نوع ( داخلی / خارجی / نماینده / عامل فروش )
- امکان وضعیت فروش برای هر مشتری بصورت فروش مستقیم و با واسطه
- تعیین کنترل اعتبار مشتری به صورت مبلغی و کنترل هوشمند آن در کل سیستم
- امکان گروه بندی مشتریان جهت اعمال شرایط فروش
- امکان تعریف انواع عوامل فروش مانند : تخفیف ، ارزش افزوده ، روند و غیره
- امکان اولویت بندی محاسبه عوامل فروش
- امکان ایجاد شرایط جهت محاسبه عوامل
- امکان اعمال عوامل فروش متناسب با تاریخ از قبل تعریف شده
- امکان گروه بندی ، فیلتر و اعمال شرایط مختلف به عوامل
- امکان تفکیک عوامل به دو گروه ریالی / ارزی و کالا/خدمات
- امکان ایجاد شرایط ساده و پله ای جهت محاسبه عوامل
- امکان تعریف اعلامیه های قیمت به صورت قطعی و غیر قطعی
- امکان تفکیک قیمت های فروش بر اساس مرکز فروش ، مشتری و گروه مشتری
- امکان تعریف قیمت های ریالی /ارزی ، کالا و خدمات
- امکان تعریف قیمت برای کالهای دارای عامل ردیابی
- امکان تعریف قرارداد فروش برای مشتریان
- امکان اعمال عوامل فروش به قراردادهای فروش
- امکان استفاده از پیش فاکتور در قرارداد فروش
- کنترل مقادیر تعریف شده در قرارداد فروش
- امکان تعریف درخواست های فروش به تفکیک مشتری ، مرکز فروش ، نحوه فروش و ....
- امکان اعمال عوامل فروش به درخواست های فروش
- امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور براساس مرکز فروش ، نحوه فروش ، محل تحویل و ...
- امکان صدور فاکتور فروش براساس پیش فاکتور ، حواله فروش ، حواله انبار
- امکان صدور پیش فاکتور براساس درخواست فروش
- امکان اختصاص عوامل فروش به پیش فاکتور و فاکتور
- امکان تفکیک پیش فاکتور و فاکتور براساس کالا/ خدمات یا همزمان
- امکان صدور حواله انبار اتوماتیک پس از صدور فاکتور فروش
- امکان صدور پیش فاکتور و فاکتورفروش براساس عوامل ردیابی
- امکان صدور فاکتور و حواله فروش بصورت اتوماتیک و کلی
- تعریف سه مرحله ثبت اسناد بصورت موقت ، تائید شده و اختتام
- امکان کپی کلیه اسناد در سند جدید
- امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور ارزی
- صدور اسناد فاکتور فروش و برگشت از فروش به سیستم حسابداری به صورت خودکار
- امکان گروه بندی حسابهای مشتری و حسابهای فروش جهت صدور سند حسابداری
- صدور اسناد حسابداری فاکتور فروش و برگشتی به صورت جداگانه و یا تجمعی
- امکان ویرایش اسناد حسابداری فروش
- امکان صدور سند حسابداری براساس گروه بندی : کالا ، خدمات ، تاریخ اسناد ، تاریخ پیگیری و ...ک
- صدور سند حسابداری کلیه عوامل فروش براساس تنظیمات
- صدور حواله فروش داخلی ، خارجی ، تخفیفی و ....
- امکان صدور حواله فروش برمبنای مشتری ، مرکز فروش نحوه فروش و ....
- امکان رزرو کالا در زمان صدور حواله فروش
- امکان صدور مجوز برگشت از فروش بر اساس فاکتور
- امکان فاکتور برگشت از فروش بر مبنای فاکتور ، مجوز برگشت و رسید انبار
- امکان صدور حواله انبار برمبنای حواله فروش و فاکتور فروش
- تهیه گزارشات تعدادی و ریالی فروش در دوره های تاریخی به تفکیک کالا و مشتری
- تهیه گزارشات تعدادی و ریالی فروش در دوره های تاریخی به تفکیک اسناد فروش
- امکان ردیابی فروش کالا در اسناد مبنادار به صورت بعدی یا قبلی
- تهیه گزارشات فروش براساس : مرکز فروش ، واسط فروش ، عوامل فروش
- گزارش سود و زیان فروش محصولات
- گزارش فاکتورهای فروش براساس حواله
- گزارش خلاصه فاکتورهای فروش و برگشت از فروش
- گزارش فاکتور فروش براساس آخرین فرمت دارائی
- گزارش فصلی فروش جهت ارائه به دارایی
- امکان صدور سند مالی به تفکیک فروش و برگشت از فروش
- امکان تعریف الگوی سند و شرح اسناد
نرم افزار حقوق و دستمزد
امکانات ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار حسابداری سانیران
- امکان تعریف نامحدود عوامل حقوقی در گروههای مختلف مزایا، کسور و تعهدات کارفرما و به تفکیک انواع استخدام
- امکان فرمولنویسی عوامل حقوقی به صورت دلخواه با استفاده از توابع و پارامترهای متنوع و نگهداری تاریخچه تغییرات آنها برای پوششدهی محاسبات معوقه
- امکان تنظیم ویژگیهای عوامل حقوقی در محاسبات، به عنوان مثال مالیاتپذیر، بیمهپذیر و غیره
- در نظر گرفتن سوابق و تاریخچه اطلاعات در انجام محاسبات
- انجام محاسبات دقیق بر اساس روشهای تعریف شده
- امکان ثبت معوقههای حکمی و کارکردی و پوششدهی کامل محاسبات معوقه
- محاسبات حقوق ماهانه
- محاسبات ذخیره سنوات
- امکان تعریف انواع پرداختها و محاسبات بین ماه خاص سازمان جدا از محاسبات حقوق و انجام عملیات مستقل مربوط به آن (تعریف عوامل، ورود اطلاعات کارکردی، انجام محاسبه، صدور سند حسابداری و گزارشهای مرتبط برای پرداختها و محاسبات بین ماه
- امکان تهیه گزارشها و فایل(دیسکت) بیمه مطابق با استانداردهای تعریف شده
- امکان تهیه گزارشهای درخواست وجه برای وزارت دارایی و تهیه فایل مربوط به آن مطابق با استانداردهای تعریف شده
- امکان تغییر در ساختار فایلها به صورت دلخواه توسط کاربر بهمنظور تسهیل اعمال تغییرات مربوط به آنها
- امکان تهیه گزارشات دیون
- امکان پوششدهی کامل طرح میزان، اعم از ارسال درخواست صدور کارت، دریافت و فراخوانی فایل ارسال شده از بانک بابت بدهی کارکنان و ارسال فایل کسر از حقوق به بانک مورد نظر مطابق با استانداردهای تعریف شده وزارت بازرگانی
- تهیه گزارش حسابرسی در بازههای زمانی دلخواه و سطوح منتخب بر حسب نیاز (نوع استخدام، مرکز هزینه، محل خدمت، واحد سازمانی و غیره)
- امکان تهیه انواع گزارشهای مقایسهای
- امکان ساخت و تهیه گزارشهای با محتوا و فرمت دلخواه کاربر
- معرفی درختواره پارامترهای مختلف به صورت پویا شامل تابعیت، مناطق، مدارک تحصیلی، مذاهب و ...
- معرفی درختواره های محل های جغرافیایی به صورت سطوح کشور ، شهر، شهرستان و....
- معرفی تقویمهای مختلف کاری به تفکیک نوع استخدام
- معرفی جداول مالیاتی منطبق با تغییرات سالانه
- معرفی مراکز هزینه و محلهای خدمت و محلهای پرداخت و ایجاد ارتباط با پرسنل
- معرفی انواع دستگاههای حضور و غیاب موجود و تعریف ساختار اطلاعاتی آنها جهت اخذ خلاصه کارکرد ماهانه پرسنل
- معرفی سازمان در قالب واحدهای سازمانی، پستهای سازمانی، رستههای شغلی
- معرفی مشخصات شناسنامهای پرسنل، سوابق کاری، سوابق تحصیلی، بستگان، دورههای آموزشی طی شده و سایر اطلاعات مرتبط
- معرفی عوامل حقوق شامل مزایا، کسور، کارکرد و تعهدات کارفرما به تفکیک نوع استخدام و نحوه محاسبه هر عامل
- معرفی انواع عوامل وام و پس انداز رفاه
- معرفی انواع مختلف استخدام و انجام کلیه تعاریف حقوقی به تفکیک هر استخدام
- امکان گروهبندی پرسنل مطابق با شاخص دلخواه تعریف شده توسط کاربر جهت تهیه گزارشهای خاص
- معرفی گروه حساب های مرتبط با عوامل حقوق و انتساب هر یک از پرسنل به گروه حساب خاص جهت صدور سند مالی حقوق دلخواه
- صدور احکام متعدد استخدامی برای هر یک از پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و انجام محاسبات و تهیه گزارشات با حفظ سوابق
- صدور احکام متعدد حقوقی برای پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و انجام محاسبات با حفظ سوابق
- امکان معرفی نحوه محاسبه عوامل حقوقی شامل مزایا، کسور و ... به تفکیک انواع استخدام با تاریخ موثر
- امکان معرفی عوامل خاص نظیر باز خرید مرخصی و ذخیره سنوات و نیز نحوه محاسبه آنها به صورت پارامتریک
- تخصیص مقطعی مزایا و کسور غیر مستمر به صورت ثابت یا پارامتریک
- امکان تعریف الگوهای محاسباتی(Macro) و استفاده از آنها در تعریف فرمولهای محاسباتی
- انجام کلیه عملیات به صورت انفرادی و گروهی
- ورود اطلاعات کارکرد پرسنل از طریق کارت ساعت، فایل و یا به صورت دستی
- تخصیص وامهای متعدد به پرسنل و تعریف نحوه بازپرداخت و کسر اقساط به صورت خودکار
- امکان تعلیق خودکار کسر اقساط وام حسب خالص پرداختی منفی
- انجام محاسبات معوقه بر مبنای هر تعداد حکم حقوقی معوقه
- امکان ارزشیابی پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و ملاحظه آن در محاسبات حقوقی
- انجام محاسبات مربوط به ترک کار و مرخصی پزشکی و تهیه لیست بیمه متناسب
- امکان آرشیو و یا غیر فعال سازی پرسنل در مقطع زمانی دلخواه
- امکان تسهیم عوامل هزینه حقوق به تفکیک کارکرد روی پروژه، مرکز هزینه، نوع فعالیت به تفکیک کارشناس
- امکان تعریف گروههای کاربری و کاربران با سطوح مختلف
- امکان تخصیص سقف اضافه کار مجاز به هر واحد و کنترل سقف و ذخیره اضافه کار مازاد پرسنل
- امکان انجام تنظیمات خاص هرفرم توسط مدیر سیستم برای هر گروه کاری
- امکان تعیین انواع معافیت های مالیاتی و محاسبه مالیات به صورت ماهانه و سالانه
- امکان تعیین درصد معافیت های مالیاتی برای محلهای خدمت پرسنل
- امکان تهیه فایل سازمان امور مالیاتی مرتبط با محاسبات مالیات
- امکان انجام عملیات گروهی صدور احکام، تخصیص وام، تخصیص سایر مزایا و ....
- امکان تهیه فایل مرتبط با محاسبات مالیات حقوق منطبق بر فرمت سازمان امور مالیاتی کشور
- امکان ارسال لیست بانک، لیست بیمه و ... به کارتابل/صندوق پستی کاربر مورد نظر در سیستم اتوماسیون اداری پیوست
- امکان توزیع الکترونیک فیش حقوقی در سطح سازمان و کلیه شعبات مرتبط
- امکان ارتباط با سامانه خرید اعتباری میزان
- امکان دسترسی به پرونده الکترونیک پرسنل
- لیست حقوق پارامتریک بر حسب کلیه عوامل مزایا، کسور، وام، تعهدات کارفرما، عوامل کارکرد به دلخواه کاربر
- کلیه گزارشهای مرتبط با سازمانها نظیر کسور بازنشستگی، بیمه خدمات درمانی، بیمه تامین اجتماعی، فایل وزارت دارایی، گزارش ستادی خدمات درمانی و ...
- فیش حقوقی خلاصه و تفصیلی به صورت کاملا دلخواه مطابق با فرم سازمانی دلخواه
- لیست/فایل یا خلاصه وضعیت بیمه و مالیات به تفکیک محل خدمت، نوع استخدام و واحد سازمانی
- گزارش احکام استخدامی ،حقوقی
- گزارش تجمعی لیست حقوق به تفکیک ردیف استخدام، واحد سازمانی و مرکز هزینه
- گزارش هزینه یابی پروژه های به تفکیک پروژه و عوامل هزینه
- ایجاد سند مالی حقوق با تنظیمات دلخواه و ارسال مستقیم آن به سیستم مالی پیوست یا هر سیستم مالی دیگر
- گزارشهای پرسنلی با توجه به انواع اطلاعات مرتبط با پرسنل شامل مشخصات شناسنامهای، سوابق، تحصیلات و سایر موارد
- گزارش کاردکس وام و حقوق به تفکیک عوامل و حقوق و ماههای سال
- امکان تعریف گزارشات دلخواه به صورت کاملا پارامتریک با استفاده از ابزار قدرتمند گزارش ساز پویا
- امکان تعریف گزارش های مدیریتی به صورت صفحه گسترده و تعیین فرمت چاپ به صورت دلخواه
- مکان تعریف تمامی سرفصل ها ، کدهای محاسباتی ، عوامل پرداخت و کسور هر سازمان متناسب
- تعریف قوانین مربوط به جداول پرداختها و کسور به سادهترین روش
- معرفی و تغییر جدولهای مالیاتی
- عملیات مربوط به وام ها و ضامنین وام
- امکان پرداخت مساعده، پیشپرداخت
- محاسبات عیدی و پاداش و مالیات با در نظر گرفتن معافیتها
- محاسبه و صدور سند ذخیره سنوات
- امکان اعمال تغییرات معوقه جداول پرداخت و کسر با احتساب بیمه مالیات
- امکان تسویه حساب و تغییر وضعیت پرسنل
- امکان محاسبه مجدد ناشی از تغییر قوانین و روشهای حقوق و دستمزد
- امکان تهیه گزارشهای بیمه، مالیات و تهیه پرونده های مکانیزه برای تمامی سازمانهای ذیربط نظیر بانکها، بیمه ها،دارائی و ...
- امکان طراحی گزارشاتی که در جداول از پیش چاپ شده تهیه می شوند،نظیر فیش حقوق
- امکان ارسال فیش به آدرس ایمیل کارکنان
- امکان صدور سند حسابداری با ایجاد الگو توسط کار
- نگهداری اطلاعات پرسنلی و استخدامی بر اساس تاریخ
- انعطاف پذیری در قوانین و محاسبات
- پرداختهای معوقه به دفعات
- ارتباط مکانیزه با سایر سیستمها
- سرعت مناسب پردازش محاسبات ماهانه
- خلاصه مراکز هزینه و گزارش کنترلی اسناد حسابداری
- حقوق ماهانه
- گزارش بیمه اجباری تکمیلی و مالیات
- گزارش های مختلف با استفاده از گزارش ساز
- حسابرسی سالانه
- بازپرداخت و تعدیل وامها
- پرداختها و کسور
- عواید سالانه به تفکیک مالیات تفکیکی
- امکان طراحی و تهیه گزارشها و پرونده های مکانیزه برای کاربردهای مختلف
- گزارش محاسبه ذخائر پرسنلی (مرخصی و سنوات)
- نمودارهای مقایسه پرداخت ها و کسور
- گزارشهای انتخابی
- دریافت انواع اطلاعات پرسنل نظیر مشخصات پرسنلی، احکام، کارکرد، وام ها و... از طریق فایل متنی با ساختارهای مختلف
- تولید اطلاعات ورودی به صورت مکانیزه و با توجه به شرایط موردنظر کاربر (بر اساس سوابق پرسنل)
- دریافت اطلاعات ورودی در قالب فایل Text و Layout استاندارد سیستم
- تهیه فایل های بیمه و مالیات با فرمت و ساختار موردنظر سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی
- تهیه انواع فایل متنی جهت واریز مبالغ به حساب بانکی پرسنل با ساختار موردنظر کلیه بانک ها
- پیوست انواع مستندات به مشخصات پرسنل
- جابه جایی پرسنل بین شعب مختلف تعریف شده برای هر سازمان
- تعریف انواع جرائم غیبت و تأخیر و اختصاص به پرسنل موردنظر
- تعریف عوامل مؤثر در محاسبه حقوق در سطح پرسنل، مانند ضرائب اضافه کار عادی و تعطیل، ضریب سنوات، نوع مالیات و...
- انتقال مانده مرخصی پرسنل به سال بعد با درنظر گرفتن ضوابط موردنظر سازمان
- صدور گروهی احکام پرسنلی بر اساس شرایط متنوع و با امکان انتخاب پرسنل
- تعریف انواع وام و امکانات مختلف از قبیل اصلاحیه، تسویه، قسط موقت و... و اختصاص آن به پرسنل
- تعریف انواع بیمه در دو بعد تنوع نوع بیمه و یا شعب گوناگون
- تعریف انواع مالیات و انتخاب روش محاسبه مالیات بر اساس مقتضیات روز
- محاسبه انواع ذخیره ها نظیر عیدی، سنوات و مرخصی و صدور سند به سیستم مالی
- معرفی انواع معافیت های مالیاتی
- محاسبه انواع مأموریت و نوبت کاری، عیدی و پاداش، مساعده، مقرری ماه اول و...
- تهیه گزارش های کنترلی با سطوح مختلف برای آیتم های موردنظر و در زمان های موردنیاز
- طراحی فرم های مختلف نظیر فیش حقوق، حکم پرسنلی، لیست حقوق و... به صورت دلخواه توسط کاربران سیستم
- اطلاعات پرسنل از قبیل اطلاعات شناسنامه ای، مدارک تحصیلی، سوابق کاری و آموزشی، افراد تحت تکفل، سوابق پزشکی و...
- احکام پرسنل به همراه فرم چاپی مورد نظر هر سازمان
- کنترل کارکرد پرسنل به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر (مانند واحد سازمانی، مرکز هزینه، نوع استخدام، نوع بیمه و...) برای تاریخ های مختلف
- لیست بیمه و مالیات با فرم چاپی استاندارد سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی
- لیست و فیش حقوق به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر و با انواع فرم چاپی پیش فرض و قابلیت طراحی بر اساس خواسته هر سازمان
- گزارشات کنترلی به ریز عوامل حقوقی (کسر، پرداخت، وام و ...) به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر (با انتخاب محدوده تاریخی در حد سال، ماه و...)
- کنترل وضعیت وام های پرسنل به تفکیک ترکیبی از انواع وام و سایر شرایط و هم چنین کاردکس وام پرسنل
- لیست های سالانه کسر و پرداخت به تفکیک شرایط موردنظر
- مقایسه هزینه های دستمزد مراکز و واحدها در زمان های مختلف و یا مقایسه با یکدیگر
- لیست پرداخت کلی (به عنوان روکش سند مالی حقوق) و با تفکیک شرایط موردنظر (مرکز هزینه، واحد سازمانی، محل کار و...)با نیازهای موجود سازمان.
- امکان تعریف انواع گروه های حقوقی و تخصیص پرسنل به گروه های حقوقی
- امکان تعریف انواع عوامل حقوقی برای هر گروه حقوقی با جزئیات همچون عنوان عامل ، عنوان کمکی عامل ، نوع عامل (زمانی ، مبلغی ، امتیازی) ، زمان محاسباتی ، نوع محاسبه عامل ، میزان کردن ، نحوۀ ورود اطلاعات ، سرجمع پذیری ، بیمه پذیری و مقدار معافیت بیمه ، مالیات پذیری و مقدار معافیت آن ، تعریف فرمولهای محاسباتی ، ظرایب و مقادیر ورودی سهم کارفرما و .... .
- امکان ایجاد احکام متعدد برای پرسنل بر اساس نیاز سازمان و طراحی انواع حکم های کارگزینی به صورت نامحدود .
- امکان تخصیص عوامل کسور و پرداخت به هر فرد اعم از عوامل زمانی ، مبلغی و امتیازی به صورت جاری یا معوقه با قابلیت دریافت از فایل اکسل برای تمامی پرسنل در این سیستم پیش بینی شده
- امکان تعریف زمان های استاندارد محاسباتی شامل تعریف تعداد روزهای ماه ، زمان استاندارد کار و زمان استاندارد مرخصی در هر ماه در این سیستم وجود دارد .
- امکان تعریف جداول مالیاتی سالیانه ، محاسبه مالیات بر اساس درآمد و نرخ مالیات پیش بینی شده
- امکان تخصیص وام های مختلف به پرسنل ، مشخص نمودن تعداد و مقدار اقساط وام ، کسر مبلغ قسط از حقوق به صورت اتوماتیک
- امکان تعریف صندوق پس انداز و محاسبه مانده صندوق به صورت اتوماتیک در هر ماه
- طراحی انواع فیش حقوقی با ذکر تمامی جزئیات مورد نظر سازمان از جمله مانده مرخصی ، عوامل پرداختی مستمر و غیر مستمر ، کسور قانونی و عملیاتی از جمله بیمه ، مالیات ، اقساط وام و صندوق پس انداز و مانده هر دو و ... به علاوه امکان ارسال فیش های حقوقی از طریق ایمیل نیز برای پرسنل مقدور می باشد .
- امکان تخصیص پیش پرداخت یا مساعده به صورت ماهانه به پرسنل نیز در این سیستم وجود دارد.
- امکان صدور احکام مرخصی به صورت ساعتی و روزانه برای پرسنل و همچنین تعیین مرخصی استحقاقی سالانه پرسنل و محاسبه مقادیر مرخصی مصرف شده ، مانده مرخصی پرسنل و مرخصی منفی در این سیستم پیش بینی شده است .
- امکان انجام تسویه حساب پرسنل با احتساب سنوات، مانده مرخصی ، ... به صورت کامل در سیستم پیش بینی شده است .
- تخصیص انواع عیدی به پرسنل بر اساس تعاریف سازمان ، شامل عیدی های مبلغی و زمانی به سهولت در این سیستم امکان پذیر است .
- امکان محاسبۀ تایم شیت و صدور سند تایم شیت با در نظر گرفتن تمامی جزئیات در سیستم پیش بینی شده است .
- امکان فراخوانی اطلاعات کارکرد از انواع کارت ساعت با فرمت های مختلف به صورت کاملا پویا و اتوماتیک و انتقال اطلاعات به سیستم فراپیام .
- امکان پرداخت خارج از لیست و تهیه لیست بانک از این پرداخت نیز در این سیستم پیش بینی شده است .
- گزارش عوامل کسور پرداخت ماهانه پرسنل ، گزارش مشخصات پرونده ، گزارش کارت کارکرد ، گزارش حقوق و مزایا ، مالیات پرسنل به همراه خروجی های مورد نیازسایت بیمه و اداره مالیات ، گزارش بانک با خروجی مربوط به بانک های مختلف و ده ها گزارش ارزشمند دیگر از امکانات این سیستم می باشد .
نرم افزار اموال و دارائی ثابت
امکانات ماژول دارایی نرم افزار حسابداری سانیران
- تعریف قوانین استهلاک توسط کاربر و یا استفاده از جدول قوانین استهلاک ثبت شده در نرمافزار
- تعیین محل استقرار دارایی بهصورت درختوارهها
- گروهبندی درختوارهی داراییها
- تفکیک وظایف جمعدار ازحسابدار اموال
- تعیین روش محاسبه استهلاک دارایی از طریق گروه دارایی یا اقلام دارایی
- ثبت اطلاعات دارایی ها و امکان صدور اسناد استهلاک دارایی
- صدور اسناد مالی داراییها
- ثبت داراییها و تخصیص شماره پلاک از طریق خرید مستقیم، دریافت از انبار، اقلام تکمیل شده توسط پروژهها یا اقلام انتقالی از سازمانهای دیگر
- قیمتگذاری دارایی بر اساس قیمت مندرج در برگ تحویل انبار، قیمت تمام شده پروژه یا قیمت خرید
- تعمیرات اساسی و امکان انتخاب روش تاثیرگذاری تعمیرات در محاسبه استهلاک
- امکان تعدیل قیمت دارایی
- بیمه دارایی به صورت فردی و گروهیو محاسبه هزینه بیمه
- صدور سند محاسبات بیمه
- صورتبرداری و تطبیق دارایی
- تعیین جمعدار و تحویلگیرنده دارایی به طور همزمان
- محاسبه تعدیلات نرخ و روش محاسبه استهلاک دارایی
- ثبت مالیات بر ارزش افزوده
- ارزیابی مجدد داراییها
- محاسبه استهلاک داراییها به صورت جمعی، گروهی یا اقلام دارایی
- نقل و انتقال، خروج و حذف دارایی و ثبت سوابق مربوط به هر یک
- اعلام بدون استفاده شدن دارایی برای درنظر گرفتن تاثیر آن در محاسبه استهلاک دارایی
- عملیات پایان سال داراییها
- گزارش مرور داراییها (کارت داراییها) : امکان بررسی و مرور اطلاعات داراییها (شامل پلاک، گروه، طبقه بندی، محل استقرار، ریز تفصیلیها) را میدهد.
- گزارشات آماده : امکان گزارشگیری از اطلاعات لیست داراییها، نقل و انتقالات، تعدیلات را برای کاربر فراهم میکند.
- گزارش خلاصه عملکرد: امکان تهیه گزارشخلاصه عملکرد به تفکیک گروه، تفصیلی و طبقه بندی را فراهم میکند.
- گزارش مغایرت اسناد حسابداری: امکان کنترل و ردیابی مغایرت بین اطلاعات ثبت شده در دارایی ثابت و اطلاعات اسناد حسابداری را میدهد.
- ساختار درختی گروه دارایی
- ساختار درختی محل استقرار دارایی
- محاسبه استهلاک (گروهی / انتخابی
- اموال گردانی (سنتی / مکانیزه
- گردش کار درخواستهای نقل و انتقال (دائم /موقت )،اختتام و برگشت از اختتام
- درخواست کالا از انبار
- ثبت انواع بیمه نامه
- تسهیم بیمه اموال براساس :
- بهای تمام شده دارایی
- ارزش دفتری دارایی
- قیمت روز بازار
- قیمت ارزیابی شده
- ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری مالی بر اساس اسناد (استهلاک ، خرید ، اختتام، بیمه)
- ارتباط مستقیم با سیستم انبار برای دریافت اطلاعات کالا
- ارتباط مستقیم با مدیریت اشخاص برای دریافت اطلاعات تحویل گیرنده های اموال
- ارتباط مستقیم با سیستم حقوق ودستمزد جهت ارسال اطلاعات مربوط به اموال های نزد پرسنل
- ارتباط مستقیم با سیستم نقلیه جهت ارسال اطلاعات پایه انواع خودرو
- ارتباط مستقیم با سیستم نگهداری و تعمیر ماشین آلات برای ارسال اطلاعات اموال
- اموال گردانی توسط دستگاه بارکد خوان
- درخواست صدور مجوزهای مورد نیاز در ارگان های دولتی
- تهیه لوح های فشرده اطلاعات اموال مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی
- امکان بروز و تغییرات سیستم از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی
- مشخصات دارایی ها
- گردش دارایی بین اشخاص
- صورتهای مالی (ماهانه / سالانه
- صورتهای مالی به تفکیک افزایش یا کاهش در سطوح گروهبندی،
- محل استقرار یا مراکز هزینه
- تهیه گزارش های اموال طبق آیین نامه اموال دولتی
- تهیه کلیه گزارش ها به شکل نمودار
- گزارش انتخابی
- کلیه گزارشهای سیستم با امکان انتخاب های متعدد در محدودههای قابل تعیین هر گزارش قابل تهیه است ، که برخی از آنها
- گزارش مشخصات دارایی (صورت ریزاموال)
- گزارش اختتام دارایی
- گزارش تعدادی ، ریالی دارایی
- گزارش کالای موجود در مراکز از نظر انبار
- گزارش گردش دارایی براساس تحویل دهنده و تحویل گیرنده
- گزارش نقل و انتقال دارایی براساس گروه بندی و محل های استقرار
- گزارش ریز اموال و محاسبه استهلاک (سالانه / ماهانه)
- گزارش ریز محاسبه استهلاک (مکانیزه / دستی)
- گزارش خلاصه بهای تمام شده و محاسبات استهلاک (سالانه / ماهانه)
- گزارش عملکرد دارایی
- گزارش بیمه دارایی
- گزارش انواع ثبت در خرید واختتام
- گزارش تولید و چاپ بارکد محل استقرار و دارایی
- گزارش خروج و ورود موقت اموال
- گزارش مانیتورینگ عملیات سیستم دارایی ثابت
- پشتیبانی از زبان های مختلف به صورت هوشمند
- بهره گیری از گزارش های بسیار متنوع مرتبط با هر حوزه عملکردی (براساس تجارب برتر موجود در آن حوزه)
- امکان ساخت انواع گزارشات ماتریسی، تفکیکی، تلفیقی، پارامتریک و غیر پارامتریک از حوزه های مختلف عملکردی
- دارای کاملترین مجموعه توابع و عمل گرهای پیش تعریف از قبیل توابع عددی، توابع رشته ای، توابع تاریخی، توابع تبدیلی و همچنین توابع حسابداری چون گردش بدهکار/بستانکار، جمع تجمعی، جمع اول دوره
- جمع طی دوره و ده ها تابع و عملگر متنوع دیگر
- وجود انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
- دسترسی یکپارچه به اطلاعات حوزه های عملیاتی مختلف با کنترل هوشمند سطوح دسترسی
- امکان ساخت و به اشتراک گذاردن انواع الگوهای ساخت گزارش و طراحی فرم
- امکان به اشتراک گذاردن خروجی گزارش در انواع فرمت های Excel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF در نرم افزار پورتال جامع سازمانی سانیران ، نرم افزار اتوماسیون اداری پیشرفته سانیران و نیز دیگر درگاه های مورد نیاز سازمان
- امکان تعریف انواع برنامه های زمان بندی اجرای گزارش و نیز تعریف چرخه گردش گزارش در سازماناز طریق نرم افزار یکپارچه مدیریت فرایند کسب و کار سانیران
- عدم نیاز به دانش مرتبط با زبان های پرس وجوی بانک اطلاعاتی به واسطه وجود لایه معنایی
- عدم نیاز به دانش مرتبط با ساختار جداول بانک اطلاعاتی و نحوه ارتباط فی مابین آنها
- امکان گزارش گیری خویش-تعریف با زیرساخت قابل تکرار
- دارای رابط کاربری یکپارچه و بسیار منعطف، هوشمند و ساده
- امکان تعریف پارامترهای متنوع و استفاده از آن ها در هنگام تعیین شرایط، تعریف فرمول ها و طراحی فرم های چاپی
- امکان ذخیره گزارش با کلیه شرایط جهت استفاده در مراحل بعدی و امکان مشاهده پیش نمایش گزارش
- دارای امکانات متنوعی چون گروه بندی، مرتب سازی و فیلتر نمودن، تعیین سرجمع و ...
- امکان ساخت گزارش های مقایسه ای میان اطلاعات جاری و آرشیو
- امکان ذخیره و ادغام خروجی گزارش ها و انتشار آن در بانک اطلاعاتی آرشیو
- امکان طراحی انواع فرم های چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی
- تعریف انواع حوزه های عملکردی ، سیستم ها و پروژه ها
- تعریف پرونده های متناظر جداول بانک اطلاعاتی و ارتباطات پرونده ها
- تعریف ویژگی های هر پرونده از قبیل انواع فرمول های محاسباتی ، فرمت نمایش ، جداول مرتبط
- ارسال و دریافت و نیز به اشتراک گذاردن ساختمان و خروجی گزارش ها به صورت تفکیکی و یا گروهی
- ساخت انواع گزارش های چند سطحی و پارامتریک از بانک های اطلاعاتی مختلف
- نمایش خروجی گزارش ها در قالب نمودار، فرم های طراحی شده و جدولی
- ذخیره خروجی گزارش در انواع فرمت هایExcel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF
- تعریف و به اشتراک گذاردن انواع شرایط پیش تعریف، ستونی، سطری، اختصاصی و عمومی با انواع ترکیبات منطقی تودر تو
- استفاده از تعداد دلخواه پرونده ورودی و نیز تعریف سطوح مختلف در یک گزارش
- تعریف انواع فرمول ها و عملگرهای محاسباتی و تعریف سطح اعمال آن ها در گزارش
- تعریف و تغییر انواع فرمت های نمایش ، پرونده های مرتبط و مرتب سازی برروی ستون های اطلاعاتی
- استفاده از انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
- جستجو، فیلترینگ، مرتب سازی مجدد خروجی گزارش و همینطور ذخیره، ارسال، و به اشتراک گذاردن خروجی گزارش و اجرای مجدد آن بدون بازخوانی مجدد از بانک اطلاعاتی
- ساخت گزارش از خروجی یک گزارش دیگر و پیوند آن با دیگر پرونده ها و اقلام موجود
- طراحی چندین فرم چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی (برای هر گزارش )
گزارش ساز پویا
- پشتیبانی از زبان های مختلف به صورت هوشمند
- بهره گیری از گزارش های بسیار متنوع مرتبط با هر حوزه عملکردی (براساس تجارب برتر موجود در آن حوزه(
- امکان ساخت انواع گزارشات ماتریسی، تفکیکی، تلفیقی، پارامتریک و غیر پارامتریک از حوزه های مختلف عملکردی
- دارای کاملترین مجموعه توابع و عمل گرهای پیش تعریف از قبیل توابع عددی، توابع رشته ای، توابع تاریخی،توابع تبدیلی و همچنین توابع حسابداری چون گردش بدهکار/بستانکار، جمع تجمعی، جمع اول دوره،
- جمع طی دوره و ده ها تابع و عملگر متنوع دیگر
- وجود انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
- دسترسی یکپارچه به اطلاعات حوزه های عملیاتی مختلف با کنترل هوشمند سطوح دسترسی
- امکان ساخت و به اشتراک گذاردن انواع الگوهای ساخت گزارش و طراحی فرم
- امکان به اشتراک گذاردن خروجی گزارش در انواع فرمت های Excel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF در نرم افزار پورتال جامع سازمانی رایورز، نرم افزار اتوماسیون اداری پیشرفته رایورز و نیز دیگر درگاه های موردنیاز سازمان
- امکان تعریف انواع برنامه های زمان بندی اجرای گزارش و نیز تعریف چرخه گردش گزارش در سازمان از طریق نرم افزار یکپارچه مدیریت فرآیند کسب و کار رایورز
- عدم نیاز به دانش مرتبط با زبان های پرس وجوی بانک اطلاعاتی به واسطه وجود لایه معنایی
- عدم نیاز به دانش مرتبط با ساختار جداول بانک اطلاعاتی و نحوه ارتباط فی مابین آن ها
- امکان گزارش گیری خویش-تعریف با زیرساخت قابل تکرار
- دارای رابط کاربری یکپارچه و بسیار منعطف، هوشمند و ساده
- امکان تعریف پارامترهای متنوع و استفاده از آن ها در هنگام تعیین شرایط، تعریف فرمول ها و طراحی فرم های چاپی
- امکان ذخیره گزارش با کلیه شرایط جهت استفاده در مراحل بعدی و امکان مشاهده پیش نمایش گزارش
- دارای امکانات متنوعی چون گروه بندی، مرتب سازی و فیلتر نمودن، تعیین سرجمع و ...
- امکان ساخت گزارش های مقایسه ای میان اطلاعات جاری و آرشیو
- امکان ذخیره و ادغام خروجی گزارش ها و انتشار آن در بانک اطلاعاتی آرشیو
- امکان طراحی انواع فرم های چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی
- تعریف انواع حوزه های عملکردی، سیستم ها و پروژه ها
- تعریف پرونده های متناظر جداول بانک اطلاعاتی و ارتباطات پرونده ها
- تعریف ویژگی های هر پرونده از قبیل انواع فرمول های محاسباتی، فرمت نمایش، جداول مرتبط
- تعریف انواع سطوح دسترسی عمودی، افقی و عملیاتی جهت مدیریت دسترسی به اطلاعات
- ارسال و دریافت و نیز به اشتراک گذاردن ساختمان و خروجی گزارش ها به صورت تفکیکی و یا گروهی
- ساخت انواع گزارش های چند سطحی و پارامتریک از بانک های اطلاعاتی مختلف
- نمایش خروجی گزارش ها در قالب نمودار، فرم های طراحی شده و جدولی
- ذخیره خروجی گزارش در انواع فرمت هایExcel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF
- تعریف و به اشتراک گذاردن انواع شرایط پیش تعریف، ستونی، سطری، اختصاصی و عمومی با انواع ترکیبات منطقی تودرتو
- استفاده از تعداد دلخواه پرونده ورودی و نیز تعریف سطوح مختلف در یک گزارش
- تعریف انواع فرمول ها و عملگرهای محاسباتی و تعریف سطح اعمال آن ها در گزارش
- تعریف و تغییر انواع فرمت های نمایش، پرونده های مرتبط و مرتب سازی بر روی ستون های اطلاعاتی
- استفاده از انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
- جستجو، فیلترینگ، مرتب سازی مجدد خروجی گزارش و همینطور ذخیره، ارسال، و به اشتراک گذاردن خروجی گزارش و اجرای مجدد آن بدون بازخوانی مجدد از بانک اطلاعاتی
- ساخت گزارش از خروجی یک گزارش دیگر و پیوند آن با دیگر پرونده ها و اقلام موجود
- طراحی چندین فرم چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی (برای هر گزارش)
داشبورد مدیریت
- اشتراک اهداف، تاکتیک ها، و داده های عملیاتی به کارکنان جهت شناخت اهداف و تصمیمات درست سازمان
- افزایش تصمیم گیری های درست همزمان با افزایش کارایی
- قابلیت تصمیم گیری آگاهانه تر بر اساس وضعیت شاخص ها
- قابلیت تحلیل بهتر و آسان تر از طریق بررسی نماهای گرافیکی شاخص ها
- قابلیت همسو کردن استراتژی ها و اهداف سازمان
- صرفه جویی در وقت با حذف شدن نیاز به تهیه گزارش های متعدد
- تخصیص زمان کارکنان به تحلیل اطلاعات به جای ساخت گزارشات
- طراحی بر مبنای شناخت موجود از فضای کسب و کار کشور
- رعایت اصل سهولت استفاده برای مدیران
- بهره گیری از شاخص های از پیش تعریف شده برای حوزه های عملیاتی مختلف
- امکان طراحی و پیاده سازی شاخص های شناسایی شده جدید، توسط متخصصین راهکار کسب و کار هوشمند
- استفاده از المان های گرافیکی مطرح در داشبوردها مانند نشانگرها (gauge)، انواع نمودارها و ......
- محیط کاری تحت وب
- جذابیت ابزار و ایجاد ارتباط ویژه با استفاده کننده
- قابلیت نفوذ به عمق داده (Drilldown) بدون محدودیت در تعداد سطوح جهت تحلیل اطلاعات