امکانات نرم افزار جامع حسابداری 

نرم افزار حسابداری سانیران

امکانات ماژول حسابداری نرم افزار مالی سانیران

نرم افزار حسابداری سانیران 

  • کدینگ ده سطحی
  • هفت سطح شناور تفصیلی
  • تعریف بیشمار شعبه
  • تعریف کدینگ منحصر به فرد برای هر شعبه
  • تعریف محدوده سال مالی با قابلیت تعیین تاریخ
  • امکان معرفی کدینگ شناور تفضیل در هفت سطح
  • امکان استفاده از هر تعداد از هفت سطح تفضیل در حساب ها
  • امکان معرفی کدینگ غیر یکسان در شعب مختلف
  • امکان معرفی انواع تفضیل به دلخواه
  • امکان تعریف کدینگ ، گروه ، کل ، معین به دلخواه
  • امکان تعریف طول کدهای کدینگ به دلخواه
  • امکان تعریف انواع حساب ها و تفضیل های ارزی
  • امکان تعریف انواع سند حسابداری به دلخواه
  • امکان صدور اسناد حسابداری در هر شعبه بصورت جداگانه
  • امکان کپی اقلام هر سند در اسناد دیگر
  • امکان کپی کلی اسناد بصورت تفکیکی و تجمعی
  • امکان ثبت سند بصورت پیش نویس ، موقت ، تائید شده و قطعی
  • امکان شماره گذاری استاندارد اسناد بصورت اتوماتیک
  • امکان جابجائی اسناد در تاریخ های معین
  • امکان فیلتر اسناد و جستجو در اسناد به ریز ترین قلم
  • امکان صدور سند بر اساس عوامل تعدادی ، فاکتوری ، شماره پیگیری ، تاریخ پیگیری و .....
  • امکان صدور سند ارزی در هر شعبه بصورت جداگانه
  • امکان تخصیص انواع ارز در اسناد و محاسبه مبلغ ارزی
  • امکان صدور اسناد ارزی با هر نرخ تعریف شده در تاریخ های مختلف
  • امکان صدور سند تسعیر بصورت اتوماتیک در هر تاریخ
  • امکان تهیه هر نوع گزارش از گردش حسابهای ارزی و تسعیر ارز
  • امکان صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه ارزی بصورت اتوماتیک
  • صدور اعلامیه ارزی به طرف حسابهای مقابل
  • امکان تعریف بی نهایت شعبه با کدینگهای یکسان و یا غیر یکسان
  • امکان صدور اسناد در سطح شعب
  • امکان شماره گذاری اسناد به تفکیک شعبه و یا کلی
  • امکان صدور سند کل بصورت روزانه یا ماهانه به تفکیک شعبه
  • امکان گزارشگیری دفاتر قانونی بصورت تفکیک شعبه یا تجمعی
  • امکان گزارشگیری کلیه فرم ها به تفکیک شعبه
  • امکان صدور اسناد پایان سال به تفکیک شعبه
  • امکان تعریف دسترسی مشاهده هر آیتم از هر فرم
  • امکان تعریف دسترسی مشاهده اسناد هر کاربر برای کاربر دیگر
  • امکان تعریف دسترسی در سطح گروه، کل ، معین و تفضیل ها
  • امکان اعمال دسترسی حسابها در سطح کلیه گزارشات سیستم
  • امکان رویت دسترسی کاربر در هر فرم
  • پویا بودن سطوح دسترسی کاربران
  • امکان صدور اسناد بستن حسابهای موقت به صورت اتوماتیک
  • امکان اعمال تاریخ در هنگام صدور اسناد بستن حسابهای موقت
  • امکان صدور سند تسهیم در هر زمان و بر اساس تاریخ ثبت اسناد
  • امکان صدور سند اختتامیه و افتتاحیه به صورت اتوماتیک
  • امکان ایجاد الگوی سند تعدیل ماهیت به تفکیک شعبه
  • امکان دریافت انواع فایل بانکی با فرمت رایج جهت مغایرت گیری اتوماتیک
  • امکان مغایرت گیری اتوماتیک بر اساس مبلغ ، تاریخ و غیره
  • امکان گزارشگیری مغایرت بصورت ترازنامه
  • امکان نمایش گزارش مانده حسابها در مرور حسابها
  • امکان نمایش حسابها در پنل گزارش ماتریسی بصورت لحظه ای
  • امکان گزارشگیری حساب ها بصورت ارزی ، تعداد ، شماره پیگیری و ....
  • امکان گزارش گردش تمامی اشخاص و شرکتها در تمامی سطوح
  • امکان گزارش مرور حسابها در همه سطوح و گردش حسابها بصورت کلی
  • امکان اصلاح کلیه اسناد از گزارشات مرور حسابها با داشتن دسترسی
  • امکان صدور اعلامیه برای مشتری و ذخیره آن
  • امکان تطبیق حسابها و نشان دادن اقلام باز و تطبیق شده و نشده و بصورت یکجا
  • امکان گزارشات تحلیلی از سطح اول تا سطح دهم تراز و دفاتر از دو ستونی تا هشت سطونی
  • امکان ساختن گزارشات جدید با گزارش ساز و تعیین سطوح دسترسی
  • امکان ساختن گزارشات از طریق پرسو جو
  • امکان ذخیره اطلاعات ضمائم سند و عکس و غیره
  • امکان روئیت و گرفتن گزارش و گردش حسابها هنگام صدور اسناد
  • امکان گرفتن گزارش دفاتر قانونی بصورت روزانه و ماهانه به تفکیک شعبه و تجمیع
  • امکان ارسال تمامی گزارشات فرم ها به فرمت exelو pdf
  • امکان دریافت اطلاعات از Exel و txt در تمامی فرمها
  • امکان آنالیز حسابها در سطح گروه، کل ، معین و تفضیل ها
  • امکان آنالیز حسابها در سطح شعبه
  • امکان آنالیز اتوماتیک بصورت مبلغی ، شماره پیگیری و تاریخی
  • امکان نمایش انواع گزارشات دفاتر و تراز در تمامی سطوح گروه ، کل و معین در پنل گزارشات تکمیلی
  • امکان صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه به تفکیک شعبه و تجمیع
  • امکان دریافت اسناد از Exel و txt شعبه های متفاوت ودر نهایت تجمیع و تفکیک حسابها
  • امکان پیغام در اسناد و کلیه چکها در زمانهای مورد نیاز

نرم افزار انبارداری

امکانات ماژول انبارداری نرم افزار حسابداری سانیران

نرم افزار حسابداری سانیران 

  • امکان ثبت کلیه اسناد اعم از خرید ، مصرف ، تولید ، فروش و .....
  • دریافت درخواست کالا از واحد های مختلف سازمان و مدیریت آنها
  • قیمت گذاری محصولات و نیمه ساخته ها در طول دوره های مالی با استفاده از نرخ استاندارد واقی
  • صدور اسناد حسابداری مربوط به کلیه اسناد انبار
  • عملیات انبارگردانی با روش های چند شمارشی و سایر تنظیمات
  • امکان تهیه فایل خرید و فروش فصلی از سیستم انبار و فروش
  • کاردکس های تعدادی و ریالی کالا در سطح انبار
  • مرور گردش و مانده کالا به تفکیک انبار ، نوع اسناد ، طرف مقابل و سایر ابعاد
  • امکان ورود و خروج کالا ها بر اساس عامل ردیابی از پیش تعریف شده
  • نگهداری اطلاعات کالاها و ویژگی های آنها و کد گذاری اتوماتیک کالا
  • امکان تعریف واحد های سنجش اصلی و فرعی و افزودن ویژگی های اطلاعاتی دیگر به کالا
  • تعریف حدود کنترل موجودی برای کالاها به منظور کنترل و سفارش گذاری به موقع
  • تعیین انبارهای مرتبط با کالا
  • امکان الصاق مستنداتی از قبیل عکس ، فیلم و ..... به هر کالا
  • امکان قفسه بندی کالاها جهت سهولت در ردیابی اجناس
  • امکان تعریف ایران کد ، بارکد برای هر کالا
  • امکان تعریف اجزای هر کالا با نسبت مقداری مشخص
  • امکان گروه بندی کالا ها بر اساس نیز
  • امکان تعریف گروهبندی کالا و تعریف اتوماتیک کد کالا با توجه به دسته بندی
  • معرفی عوامل رهگیری کالا
  • معرفی الگوی سریال کالا و تخصیص خودکار سریال به کالاها
  • تعریف کاربرهای متعدد با تعیین سطح دسترسی هر کاربر ، در جزئی ترین سطوح برنامه
  • امکان تعریف واحد فرعی کالا به تعداد نامحدود و با ضرایب تبدیل متفاوت
  • امکان تعریف ویژگی های هر سند متناسب با تنظیمات خاص سامان
  • ثبت اطلاعات بازرسی کالا قبل از ورود به انبار
  • امکان صدور اسناد خروجی بصورت خودکار
  • امکان صدور اسناد به صورت مجزای تعدادی و ریالی
  • امکان صدور اسناد بر اساس عوامل ردیابی کالا
  • امکان قیمت گذاری واقعی ، اصلاحی ، برآوردی و ارزی در اسناد
  • امکان اعمال دسترسی پیشرفته در سطح اسناد انبار
  • امکان تخصیص حسابها به اسناد براساس تنظیمات مربوط به کالا و تفضیل
  • امکان صدور همزمان کلیه اسناد حسابداری ناشی از عملیات انبار
  • امکان دریافت اطلاعات اسناد از فایل Excelو TXT
  • ارتباط با سیستم فروش و صدور خودکار خروجی از روی فاکتور فروش
  • قیمت گذاری موجودی ها با روش میانگین و FIFO و دارایی ثابت با شناسایی ویژه
  • قیمت گذاری اسناد بصورت برآوردی و واقعی و اصلاحات و محاسبات مربوط به تعدیلات
  • قیمت گذاری محصولات و نیمه ساخته ها در طول دوره با استفاده از نرخ استاندارد و واقعی
  • امکان محاسبه کلیه انحرافات مربوط به قیمت تمام شده
  • امکان تعدیل نرخ رسیدهای خرید بطور مکرر
  • شناسائی و محاسبه خودکار تعدیلات ریالی و صدور اسناد حسابداری آنها
  • استفاده هم زمان از روش نرخ گذاری استاندارد برای محاسبه انحراف
  • پوشش دهی کلیه عوامل حسابداری انبار مانند قانون مالیات بر ارزش افزوده و ....
  • امکان قطعی نمودن دوره ای اسناد جهت جلوگیری از تغییرات در تعداد کالا
  • امکان انبارگردانی با روش های مختلف یک یا چند شمارشی
  • صدور تگ انبار گردانی و تگ سفید
  • مغایرت گیری و صدور خودکار اسناد کسری و اضافی انبارگردانی
  • عملیات بستن دوره مالی و انتقال موجودی تعدادی و ی به دوره مالی جدید
  • گزارش انبار گردانی ، لیست شمارش های انبارگردانی ، گزارش مغایرت موجودی
  • صدور اسناد پایان سال و موجودی ابتدای دوره به صورت خودکار
  • امکان قیمت گذاری اسناد بعد از بستن اسناد تعدادی
  • امکان تعیین روش کالای منتخب جهت انبار گردانی
  • گزارشات مرور موجودی و کاردکس مقداری و ریالی کالا
  • گزارش کاردکس حسابداری انبار
  • گزارش مانده کالا به تفکیک انبار ، نوع اسناد ف طرف مقابل و سایر ابعاد
  • گزارشات تعدادی و ریالی کلیه اسناد انبار
  • گزارش انبارگردانی ، لیست شمارش های انبارگردانی ، گزارش مغایرت موجودی
  • امکان طراحی و تعریف گزارشهای جدید کاربردی
  • امکان ارسال کلیه گزارشها به اکسل
  • گزارش گردش کالا با سریال مشخص و موجودی کالاها به تفکیک سریال
  • کاردکس تعدادی و گزارش های موجودی کالا به تفکیک عامل ردیابی
  • امکان گزارش گردش کالا هنگام صدور سند
  • امکان انتقال موجودی تعدادی و ریالی بصورت اتوماتیک به سال جدید در دو مرحله
  • امکان گزارش مغایزت انبار و مالی
  • امکان تعریف بی نهایت اسناد ورودی و خروجی و بازرسی و غیره بع دلخواه مشتری
  • امکان محدود و نامحدود کردن آرتیکل اسناد و نوع سند و تفصیل
  • امکان تعریف بی نهایت عامل افزاینده یا کاهنده مثل ارزش افزوده و حمل و غیره
  • گزارش مرور انبار به تفکیک کالا و طرف مقابل و انبار و سند انبار ریالی و تعدادی بصورت ماتریسی
  • امکان تعریف الگوی سند

 

نرم افزار دریافت و پرداخت

امکانات ماژول خزانه داری نرم افزار حسابداری سانیران

نرم افزار حسابداری سانیران 

  • انجام تمام مبادلات مربوط به دریافت و پرداخت اسناد و وجوه
  • انجام انتقال ها بین منابه درون سازمانی مانند بانک ها و صندوق ها
  • امکان ثبت اسناد ارزی در سیستم خزانه
  • صدور خودکار سند حسابداری کلیه عملیات مالی مربوط دریافتها و پرداختها
  • امکان تعریف فرایند های از پیش تعریف شده برروی اسناد
  • برقراری ارتباط مستقیم با سیستم فروش برای دریافت هر مشتری
  • امکان محاسبه راس چک های دریافتی و پرداختی
  • امکان تعریف فرآیند گردش وجوه نقد جهت تهیه صورتهای مالی
  • ثبت فرآیند دریافت و پرداخت ضمانت نامه های بانکی و پیگیری مراحل تمدید ، تقلیل ، ابطال
  • گزارش دریافت ها و پرداخت ها برحسب طرف مقابل ، نوع دریافت و پرداخت ، نوع قلم و ....
  • تعریف حسابهای بانکی ، صندوق و صندوقداران بهمراه مجوزهای دسترسی
  • امکان استقرار اولیه کلیه اسناد اعم از چک و سفته
  • امکان ثبت کلیه مراحل اسناد اعم از : دریافت و پرداخت ، استرداد ، تبدیل ، انتقال بین بانکی و ....
  • امکان ثبت کلیه مراحل اسناد اعم از: استرداد، تغییر مدت ، واگذاری به بانک وصول / واخواست
  • دریافت و پرداخت نقد ، چک و سایر اسناد دریافتی بصورت عادی و تضمینی (ریالی /ارزی)
  • صدور چک به تفکیک حسابهای بانکی با کنترل سریال دسته چک و خرج کردن چک
  • امکان نمایش هشدار جهت سررسید چک و سفته و ضمانتنامه بانکی
  • امکان طراحی و چاپ بصورت مکانیزه جهت تمامی بانک ها
  • امکان ایجاد ارتباط بین فاکتور فروش و برگشت از فروش مشتریان با اسناد خزانه
  • تعیین و کنترل مدت انتظار وصول اسناد دریافتنی مدت دار
  • صدور سند ساده و یا مرکب بصورت مکانیزه
  • صدور خودکار سند حسابداری هریک از دریافتها و پرداختها
  • صدور خودکار سند حسابداری کلیه مراحل اسناد خزانه
  • امکان ایجاد عوامل گردش نقدینگی جهت سهولت در انتخاب طرف مقابل
  • امکان انجام آنالیز خودکار اسناد خزانه با اسناد مرتبط با فروش به مشتری
  • امکان چاپ چک با فرمتهای تعریف شده
  • امکان تهیه گزارش از چکهای دریافتی و پرداختی در تمامی وضعیت ها
  • گزارش هشدار چکهای دریافتی و پرداختی با تنظیم روز
  • امکان چاپ رسید دریافت و پرداخت جهت دریافت و پرداخت پول نقد و چک
  • گزارش لیست چکهای دریافتی ، درجریان وصول ، وصول / واخواست شده و ....
  • گزارش جریان نقد (Cash Flow ) به تفکیک ارز
  • پیگیری تاریخ واگذاری چک های دریافتی
  • گزارش موجودی صندوق در تاریخ معین به تفکیک اسناد و وجوه
  • امکان طراحی چک در قالب فرمهای کلیه بانکها و تنظیم چاپ برروی تصویر اسکن شده
  • گزارش کلیه ضمانتنامه های پرداختی و دریافتی با نمایش وضعیت آنها

 

نرم افزار فروش

امکانات ماژول فروش نرم افزار حسابداری سانیران

نرم افزار حسابداری سانیران 

  • ثبت اطلاعات کامل مشتری و امکان گروه بندی آنها
  • امکان تعریف قیمت های فروش برای مشتریان و مراکز فروش
  • امکان گروه بندی کالا و خدمات جهت اعمال شرایط فروش
  • مدیریت پیش دریافتها در زمان عقد قرارداد و استهلاک آن در فاکتورهای فروش
  • تنظیم فرایند های فروش متناسب با نیاز سازمان
  • امکان استفاده از کالا و خدمات همزمان در فاکتور
  • فروش ارزی جهت ثبت اسناد ارزی
  • مدیریت ثبت و بررسی درخواست های فروش و رسیدگی به آنها
  • زیر سیستم ردیابی فروش
  • کنترل موجودی قابل فروش و امکان رزرو موجودی هنگام صدور پیش فاکتور و حواله فروش
  • ارتباط با زیر سیستم انبار ردیابی و تعیین مقدار ردیابی در حواله های صادر از انبار
  • تفکیک مشتریان براساس نوع ( داخلی / خارجی / نماینده / عامل فروش )
  • امکان وضعیت فروش برای هر مشتری بصورت فروش مستقیم و با واسطه
  • تعیین کنترل اعتبار مشتری به صورت مبلغی و کنترل هوشمند آن در کل سیستم
  • امکان گروه بندی مشتریان جهت اعمال شرایط فروش
  • امکان تعریف انواع عوامل فروش مانند : تخفیف ، ارزش افزوده ، روند و غیره
  • امکان اولویت بندی محاسبه عوامل فروش
  • امکان ایجاد شرایط جهت محاسبه عوامل
  • امکان اعمال عوامل فروش متناسب با تاریخ از قبل تعریف شده
  • امکان گروه بندی ، فیلتر و اعمال شرایط مختلف به عوامل
  • امکان تفکیک عوامل به دو گروه ریالی / ارزی و کالا/خدمات
  • امکان ایجاد شرایط ساده و پله ای جهت محاسبه عوامل
  • امکان تعریف اعلامیه های قیمت به صورت قطعی و غیر قطعی
  • امکان تفکیک قیمت های فروش بر اساس مرکز فروش ، مشتری و گروه مشتری
  • امکان تعریف قیمت های ریالی /ارزی ، کالا و خدمات
  • امکان تعریف قیمت برای کالهای دارای عامل ردیابی
  • امکان تعریف قرارداد فروش برای مشتریان
  • امکان اعمال عوامل فروش به قراردادهای فروش
  • امکان استفاده از پیش فاکتور در قرارداد فروش
  • کنترل مقادیر تعریف شده در قرارداد فروش
  • امکان تعریف درخواست های فروش به تفکیک مشتری ، مرکز فروش ، نحوه فروش و ....
  • امکان اعمال عوامل فروش به درخواست های فروش
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور براساس مرکز فروش ، نحوه فروش ، محل تحویل و ...
  • امکان صدور فاکتور فروش براساس پیش فاکتور ، حواله فروش ، حواله انبار
  • امکان صدور پیش فاکتور براساس درخواست فروش
  • امکان اختصاص عوامل فروش به پیش فاکتور و فاکتور
  • امکان تفکیک پیش فاکتور و فاکتور براساس کالا/ خدمات یا همزمان
  • امکان صدور حواله انبار اتوماتیک پس از صدور فاکتور فروش
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتورفروش براساس عوامل ردیابی
  • امکان صدور فاکتور و حواله فروش بصورت اتوماتیک و کلی
  • تعریف سه مرحله ثبت اسناد بصورت موقت ، تائید شده و اختتام
  • امکان کپی کلیه اسناد در سند جدید
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور ارزی
  • صدور اسناد فاکتور فروش و برگشت از فروش به سیستم حسابداری به صورت خودکار
  • امکان گروه بندی حسابهای مشتری و حسابهای فروش جهت صدور سند حسابداری
  • صدور اسناد حسابداری فاکتور فروش و برگشتی به صورت جداگانه و یا تجمعی
  • امکان ویرایش اسناد حسابداری فروش
  • امکان صدور سند حسابداری براساس گروه بندی : کالا ، خدمات ، تاریخ اسناد ، تاریخ پیگیری و ...ک
  • صدور سند حسابداری کلیه عوامل فروش براساس تنظیمات
  • صدور حواله فروش داخلی ، خارجی ، تخفیفی و ....
  • امکان صدور حواله فروش برمبنای مشتری ، مرکز فروش نحوه فروش و ....
  • امکان رزرو کالا در زمان صدور حواله فروش
  • امکان صدور مجوز برگشت از فروش بر اساس فاکتور
  • امکان فاکتور برگشت از فروش بر مبنای فاکتور ، مجوز برگشت و رسید انبار
  • امکان صدور حواله انبار برمبنای حواله فروش و فاکتور فروش
  • تهیه گزارشات تعدادی و ریالی فروش در دوره های تاریخی به تفکیک کالا و مشتری
  • تهیه گزارشات تعدادی و ریالی فروش در دوره های تاریخی به تفکیک اسناد فروش
  • امکان ردیابی فروش کالا در اسناد مبنادار به صورت بعدی یا قبلی
  • تهیه گزارشات فروش براساس : مرکز فروش ، واسط فروش ، عوامل فروش
  • گزارش سود و زیان فروش محصولات
  • گزارش فاکتورهای فروش براساس حواله
  • گزارش خلاصه فاکتورهای فروش و برگشت از فروش
  • گزارش فاکتور فروش براساس آخرین فرمت دارائی
  • گزارش فصلی فروش جهت ارائه به دارایی
  • امکان صدور سند مالی به تفکیک فروش و برگشت از فروش
  • امکان تعریف الگوی سند و شرح اسناد

 

نرم افزار حقوق و دستمزد

امکانات ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار حسابداری سانیران

نرم افزار حسابداری سانیران 

  • امکان تعریف نامحدود عوامل حقوقی در گروه‌های مختلف مزایا، کسور و تعهدات کارفرما و به تفکیک انواع استخدام
  • امکان فرمول‌نویسی عوامل حقوقی به صورت دلخواه با استفاده از توابع و پارامترهای متنوع و نگهداری تاریخچه تغییرات آن‌ها برای پوشش‌دهی محاسبات معوقه
  • امکان تنظیم ویژگی‌های عوامل حقوقی در محاسبات، به عنوان مثال مالیات‌پذیر، بیمه‌پذیر و غیره
  • در نظر گرفتن سوابق و تاریخچه اطلاعات در انجام محاسبات
  • انجام محاسبات دقیق بر اساس روش‌های تعریف شده
  • امکان ثبت معوقه‌های حکمی و کارکردی و پوشش‌دهی کامل محاسبات معوقه
  • محاسبات حقوق ماهانه
  • محاسبات ذخیره سنوات
  • امکان تعریف انواع پرداخت‌ها و محاسبات بین ماه خاص سازمان جدا از محاسبات حقوق و انجام عملیات مستقل مربوط به آن (تعریف عوامل، ورود اطلاعات کارکردی، انجام محاسبه، صدور سند حسابداری و گزارش‌های مرتبط برای پرداخت‌ها و محاسبات بین ماه
  • امکان تهیه گزارش‌ها و فایل(دیسکت) بیمه مطابق با استانداردهای تعریف شده
  • امکان تهیه گزارش‌های درخواست وجه برای وزارت دارایی و تهیه فایل مربوط به آن مطابق با استانداردهای تعریف شده
  • امکان تغییر در ساختار فایل‌ها به صورت دلخواه توسط کاربر به‌منظور تسهیل اعمال تغییرات مربوط به آن‌ها
  • امکان تهیه گزارشات دیون
  • امکان پوشش‌دهی کامل طرح میزان، اعم از ارسال درخواست صدور کارت، دریافت و فراخوانی فایل ارسال شده از بانک بابت بدهی کارکنان و ارسال فایل کسر از حقوق به بانک مورد نظر مطابق با استانداردهای تعریف شده وزارت بازرگانی
  • تهیه گزارش حسابرسی در بازه‌های زمانی دلخواه و سطوح منتخب بر حسب نیاز (نوع استخدام، مرکز هزینه، محل خدمت، واحد سازمانی و غیره)
  • امکان تهیه انواع گزارش‌های مقایسه‌ای
  • امکان ساخت و تهیه گزارش‌های با محتوا و فرمت دلخواه کاربر
  • معرفی درختواره پارامترهای مختلف به صورت پویا شامل تابعیت، مناطق، مدارک تحصیلی، مذاهب و ...
  • معرفی درختواره های محل های جغرافیایی به صورت سطوح کشور ، شهر، شهرستان و....
  • معرفی تقویم‏های مختلف کاری به تفکیک نوع استخدام
  • معرفی جداول مالیاتی منطبق با تغییرات سالانه
  • معرفی مراکز هزینه و محل‏های خدمت و محلهای پرداخت و ایجاد ارتباط با پرسنل
  • معرفی انواع دستگاه‏های حضور و غیاب موجود و تعریف ساختار اطلاعاتی آنها جهت اخذ خلاصه کارکرد ماهانه پرسنل
  • معرفی سازمان در قالب واحدهای سازمانی، پستهای سازمانی، رسته‏های شغلی
  • معرفی مشخصات شناسنامه‏ای پرسنل، سوابق کاری، سوابق تحصیلی، بستگان، دوره‏های آموزشی طی شده و سایر اطلاعات مرتبط
  • معرفی عوامل حقوق شامل مزایا، کسور، کارکرد و تعهدات کارفرما به تفکیک نوع استخدام و نحوه محاسبه هر عامل
  • معرفی انواع عوامل وام و پس انداز رفاه
  • معرفی انواع مختلف استخدام و انجام کلیه تعاریف حقوقی به تفکیک هر استخدام
  • امکان گروهبندی پرسنل مطابق با شاخص دلخواه تعریف شده توسط کاربر جهت تهیه گزارشهای خاص
  • معرفی گروه حساب های مرتبط با عوامل حقوق و انتساب هر یک از پرسنل به گروه حساب خاص جهت صدور سند مالی حقوق دلخواه
  • صدور احکام متعدد استخدامی برای هر یک از پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و انجام محاسبات و تهیه گزارشات با حفظ سوابق
  • صدور احکام متعدد حقوقی برای پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و انجام محاسبات با حفظ سوابق
  • امکان معرفی نحوه محاسبه عوامل حقوقی شامل مزایا، کسور و ... به تفکیک انواع استخدام با تاریخ موثر
  • امکان معرفی عوامل خاص نظیر باز خرید مرخصی و ذخیره سنوات و نیز نحوه محاسبه آنها به صورت پارامتریک
  • تخصیص مقطعی مزایا و کسور غیر مستمر به صورت ثابت یا پارامتریک
  • امکان تعریف الگوهای محاسباتی(Macro) و استفاده از آنها در تعریف فرمولهای محاسباتی
  • انجام کلیه عملیات به صورت انفرادی و گروهی
  • ورود اطلاعات کارکرد پرسنل از طریق کارت ساعت، فایل و یا به صورت دستی
  • تخصیص وامهای متعدد به پرسنل و تعریف نحوه بازپرداخت و کسر اقساط به صورت خودکار
  • امکان تعلیق خودکار کسر اقساط وام حسب خالص پرداختی منفی
  • انجام محاسبات معوقه بر مبنای هر تعداد حکم حقوقی معوقه
  • امکان ارزشیابی پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و ملاحظه آن در محاسبات حقوقی
  • انجام محاسبات مربوط به ترک کار و مرخصی پزشکی و تهیه لیست بیمه متناسب
  • امکان آرشیو و یا غیر فعال سازی پرسنل در مقطع زمانی دلخواه
  • امکان تسهیم عوامل هزینه حقوق به تفکیک کارکرد روی پروژه، مرکز هزینه، نوع فعالیت به تفکیک کارشناس
  • امکان تعریف گروههای کاربری و کاربران با سطوح مختلف
  • امکان تخصیص سقف اضافه کار مجاز به هر واحد و کنترل سقف و ذخیره اضافه کار مازاد پرسنل
  • امکان انجام تنظیمات خاص هرفرم توسط مدیر سیستم برای هر گروه کاری
  • امکان تعیین انواع معافیت های مالیاتی و محاسبه مالیات به صورت ماهانه و سالانه
  • امکان تعیین درصد معافیت های مالیاتی برای محلهای خدمت پرسنل
  • امکان تهیه فایل سازمان امور مالیاتی مرتبط با محاسبات مالیات
  • امکان انجام عملیات گروهی صدور احکام، تخصیص وام، تخصیص سایر مزایا  و ....
  • امکان تهیه فایل مرتبط با محاسبات مالیات حقوق منطبق بر فرمت سازمان امور مالیاتی کشور
  • امکان ارسال لیست بانک، لیست بیمه و ... به کارتابل/صندوق پستی کاربر مورد نظر در سیستم اتوماسیون اداری پیوست
  • امکان توزیع الکترونیک فیش حقوقی در سطح سازمان و کلیه شعبات مرتبط
  • امکان  ارتباط با سامانه خرید اعتباری میزان
  • امکان دسترسی به پرونده الکترونیک پرسنل
  • لیست حقوق پارامتریک بر حسب کلیه عوامل مزایا، کسور، وام، تعهدات کارفرما، عوامل کارکرد به دلخواه کاربر
  • کلیه گزارشهای مرتبط با سازمانها نظیر کسور بازنشستگی، بیمه خدمات درمانی، بیمه تامین اجتماعی، فایل وزارت دارایی، گزارش ستادی خدمات درمانی و ...
  • فیش حقوقی خلاصه و تفصیلی به صورت کاملا دلخواه مطابق با فرم سازمانی دلخواه
  • لیست/فایل یا خلاصه وضعیت بیمه و مالیات به تفکیک محل خدمت، نوع استخدام و واحد سازمانی
  • گزارش احکام استخدامی ،حقوقی
  • گزارش تجمعی لیست حقوق به تفکیک ردیف استخدام، واحد سازمانی و مرکز هزینه
  • گزارش هزینه یابی پروژه های به تفکیک پروژه و عوامل هزینه
  • ایجاد سند مالی حقوق با تنظیمات دلخواه و ارسال مستقیم آن به سیستم مالی پیوست یا هر سیستم مالی دیگر
  • گزارشهای پرسنلی با توجه به انواع اطلاعات مرتبط با پرسنل شامل مشخصات شناسنامه‏ای، سوابق، تحصیلات و سایر موارد
  • گزارش کاردکس وام و حقوق به تفکیک عوامل و حقوق و ماههای سال
  • امکان تعریف گزارشات دلخواه به صورت کاملا پارامتریک با استفاده از ابزار قدرتمند گزارش ساز پویا
  • امکان تعریف گزارش های مدیریتی به صورت صفحه گسترده و تعیین فرمت چاپ به صورت دلخواه
  • مکان تعریف تمامی سرفصل ها ، کدهای محاسباتی ، عوامل پرداخت و کسور هر سازمان متناسب
  • تعریف قوانین مربوط به جداول پرداخت‌ها و کسور به ساده‌ترین روش
  • معرفی و تغییر جدول‌های مالیاتی
  • عملیات مربوط به وام ها و ضامنین وام
  • امکان پرداخت مساعده، پیش‌پرداخت
  • محاسبات عیدی و پاداش و مالیات با در نظر گرفتن معافیت‌ها
  • محاسبه و صدور سند ذخیره سنوات
  • امکان اعمال تغییرات معوقه جداول پرداخت و کسر با احتساب بیمه مالیات
  • امکان تسویه حساب و تغییر وضعیت پرسنل
  • امکان محاسبه مجدد ناشی از تغییر قوانین و روش‌های حقوق و دستمزد
  • امکان تهیه گزارش‌های بیمه، مالیات و تهیه پرونده های مکانیزه برای تمامی سازمانهای ذیربط نظیر  بانک‌ها، بیمه ها،دارائی و ...
  • امکان طراحی گزارشاتی که در جداول از  پیش چاپ شده تهیه می شوند،نظیر فیش حقوق
  • امکان ارسال فیش به آدرس ایمیل کارکنان
  • امکان صدور سند حسابداری با ایجاد الگو توسط کار
  • نگهداری اطلاعات پرسنلی و استخدامی بر اساس تاریخ
  • انعطاف پذیری در قوانین و محاسبات
  • پرداختهای معوقه به دفعات
  • ارتباط مکانیزه با سایر سیستم‌ها
  • سرعت مناسب پردازش محاسبات ماهانه
  • خلاصه مراکز هزینه و گزارش کنترلی اسناد حسابداری
  • حقوق ماهانه
  • گزارش بیمه اجباری تکمیلی و مالیات
  • گزارش های مختلف با استفاده از گزارش ساز
  • حسابرسی سالانه
  • بازپرداخت و تعدیل وام‌ها
  • پرداخت‌ها و کسور
  • عواید سالانه به تفکیک مالیات تفکیکی
  • امکان طراحی و تهیه گزارشها و پرونده های مکانیزه برای کاربردهای مختلف
  • گزارش محاسبه ذخائر پرسنلی (مرخصی و سنوات)
  • نمودارهای مقایسه پرداخت ها و کسور
  • گزارشهای انتخابی
  • دریافت انواع اطلاعات پرسنل نظیر مشخصات پرسنلی، احکام، کارکرد، وام ها و... از طریق فایل متنی با ساختارهای مختلف
  • تولید اطلاعات ورودی به صورت مکانیزه و با توجه به شرایط موردنظر کاربر (بر اساس سوابق پرسنل)
  • دریافت اطلاعات ورودی در قالب فایل Text و Layout استاندارد سیستم
  • تهیه فایل های بیمه و مالیات با فرمت و ساختار موردنظر سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی
  • تهیه انواع فایل متنی جهت واریز مبالغ به حساب بانکی پرسنل با ساختار موردنظر کلیه بانک ها
  • پیوست انواع مستندات به مشخصات پرسنل
  • جابه جایی پرسنل بین شعب مختلف تعریف شده برای هر سازمان
  • تعریف انواع جرائم غیبت و تأخیر و اختصاص به پرسنل موردنظر
  • تعریف عوامل مؤثر در محاسبه حقوق در سطح پرسنل، مانند ضرائب اضافه کار عادی و تعطیل، ضریب سنوات، نوع مالیات و...
  • انتقال مانده مرخصی پرسنل به سال بعد با درنظر گرفتن ضوابط موردنظر سازمان
  • صدور گروهی احکام پرسنلی بر اساس شرایط متنوع و با امکان انتخاب پرسنل
  • تعریف انواع وام و امکانات مختلف از قبیل اصلاحیه، تسویه، قسط موقت و... و اختصاص آن به پرسنل
  • تعریف انواع بیمه در دو بعد تنوع نوع بیمه و یا شعب گوناگون
  • تعریف انواع مالیات و انتخاب روش محاسبه مالیات بر اساس مقتضیات روز
  • محاسبه انواع ذخیره ها نظیر عیدی، سنوات و مرخصی و صدور سند به سیستم مالی
  • معرفی انواع معافیت های مالیاتی
  • محاسبه انواع مأموریت و نوبت کاری، عیدی و پاداش، مساعده، مقرری ماه اول و...
  • تهیه گزارش های کنترلی با سطوح مختلف برای آیتم های موردنظر و در زمان های موردنیاز
  • طراحی فرم های مختلف نظیر فیش حقوق، حکم پرسنلی، لیست حقوق و... به صورت دلخواه توسط کاربران سیستم
  • اطلاعات پرسنل از قبیل اطلاعات شناسنامه ای، مدارک تحصیلی، سوابق کاری و آموزشی، افراد تحت تکفل، سوابق پزشکی و...
  • احکام پرسنل به همراه فرم چاپی مورد نظر هر سازمان
  • کنترل کارکرد پرسنل به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر (مانند واحد سازمانی، مرکز هزینه، نوع استخدام، نوع بیمه و...) برای تاریخ های مختلف
  • لیست بیمه و مالیات با فرم چاپی استاندارد سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی
  • لیست و فیش حقوق به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر و با انواع فرم چاپی پیش فرض و قابلیت طراحی بر اساس خواسته هر سازمان
  • گزارشات کنترلی به ریز عوامل حقوقی (کسر، پرداخت، وام و ...) به تفکیک و با توجه به شرایط موردنظر (با انتخاب محدوده تاریخی در حد سال، ماه و...)
  • کنترل وضعیت وام های پرسنل به تفکیک ترکیبی از انواع وام و سایر شرایط و هم چنین کاردکس وام پرسنل
  • لیست های سالانه کسر و پرداخت به تفکیک شرایط موردنظر
  • مقایسه هزینه های دستمزد مراکز و واحدها در زمان های مختلف و یا مقایسه با یکدیگر
  • لیست پرداخت کلی (به عنوان روکش سند مالی حقوق) و با تفکیک شرایط موردنظر (مرکز هزینه، واحد سازمانی، محل کار و...)با نیازهای موجود سازمان.
  • امکان تعریف انواع گروه های حقوقی و تخصیص پرسنل به گروه های حقوقی
  • امکان تعریف انواع عوامل حقوقی برای هر گروه حقوقی با جزئیات همچون عنوان عامل ، عنوان کمکی عامل ، نوع عامل (زمانی ، مبلغی ، امتیازی) ، زمان محاسباتی ، نوع محاسبه عامل ، میزان کردن ، نحوۀ ورود اطلاعات ، سرجمع پذیری ، بیمه پذیری و مقدار معافیت بیمه ، مالیات پذیری و مقدار معافیت آن ، تعریف فرمولهای محاسباتی ، ظرایب و مقادیر ورودی سهم کارفرما و .... .
  • امکان ایجاد احکام متعدد برای پرسنل بر اساس نیاز سازمان و طراحی انواع حکم های کارگزینی به صورت نامحدود .
  • امکان تخصیص عوامل کسور و پرداخت به هر فرد اعم از عوامل زمانی ، مبلغی و امتیازی به صورت جاری یا معوقه با قابلیت دریافت از فایل اکسل برای تمامی پرسنل در این سیستم پیش بینی شده
  • امکان تعریف زمان های استاندارد محاسباتی شامل تعریف تعداد روزهای ماه ، زمان استاندارد کار و زمان استاندارد مرخصی در هر ماه در این سیستم وجود دارد .
  • امکان تعریف جداول مالیاتی سالیانه ، محاسبه مالیات بر اساس درآمد و نرخ مالیات پیش بینی شده
  • امکان تخصیص وام های مختلف به پرسنل ، مشخص نمودن تعداد و مقدار اقساط وام ، کسر مبلغ قسط از حقوق به صورت اتوماتیک
  • امکان تعریف صندوق پس انداز و محاسبه مانده صندوق به صورت اتوماتیک در هر ماه
  • طراحی انواع فیش حقوقی با ذکر تمامی جزئیات مورد نظر سازمان از جمله مانده مرخصی ، عوامل پرداختی مستمر و غیر مستمر ، کسور قانونی و عملیاتی از جمله بیمه ، مالیات ، اقساط وام و صندوق پس انداز و مانده هر دو و ... به علاوه امکان ارسال فیش های حقوقی از طریق ایمیل نیز برای پرسنل مقدور می باشد .
  • امکان تخصیص پیش پرداخت یا مساعده به صورت ماهانه به پرسنل نیز در این سیستم وجود دارد.
  • امکان صدور احکام مرخصی به صورت ساعتی و روزانه برای پرسنل و همچنین تعیین مرخصی استحقاقی سالانه پرسنل و محاسبه مقادیر مرخصی مصرف شده ، مانده مرخصی پرسنل و مرخصی منفی در این سیستم پیش بینی شده است .
  • امکان انجام تسویه حساب پرسنل با احتساب سنوات، مانده مرخصی ، ... به صورت کامل در سیستم پیش بینی شده است .
  • تخصیص انواع عیدی به پرسنل بر اساس تعاریف سازمان ، شامل عیدی های مبلغی و زمانی به سهولت در این سیستم امکان پذیر است .
  • امکان محاسبۀ تایم شیت و صدور سند تایم شیت با در نظر گرفتن تمامی جزئیات در سیستم پیش بینی شده است .
  • امکان فراخوانی اطلاعات کارکرد از انواع کارت ساعت با فرمت های مختلف به صورت کاملا پویا و اتوماتیک و انتقال اطلاعات به سیستم فراپیام .
  • امکان پرداخت خارج از لیست و تهیه لیست بانک از این پرداخت نیز در این سیستم پیش بینی شده است .
  • گزارش عوامل کسور پرداخت ماهانه پرسنل ، گزارش مشخصات پرونده ، گزارش کارت کارکرد ، گزارش حقوق و مزایا ، مالیات پرسنل به همراه خروجی های مورد نیازسایت بیمه و اداره مالیات ، گزارش بانک با خروجی مربوط به بانک های مختلف و ده ها گزارش ارزشمند دیگر از امکانات این سیستم می باشد .

 

نرم افزار اموال و دارائی ثابت

امکانات ماژول دارایی نرم افزار حسابداری سانیران

نرم افزار حسابداری سانیران 

  • تعریف قوانین استهلاک توسط کاربر و یا استفاده از جدول قوانین استهلاک ثبت شده در نرم‌­افزار
  • تعیین محل استقرار دارایی به‌صورت درختواره‌­ها
  • گروه‌­بندی درختواره­‌ی دارایی­‌ها
  • تفکیک وظایف جمع­‌دار ازحسابدار اموال
  • تعیین روش محاسبه استهلاک دارایی از طریق گروه دارایی یا اقلام دارایی
  • ثبت اطلاعات دارایی ها و امکان صدور اسناد استهلاک دارایی
  • صدور اسناد مالی دارایی‌ها
  • ثبت دارایی­‌ها و تخصیص شماره پلاک از طریق خرید مستقیم، دریافت از انبار، اقلام تکمیل شده توسط پروژه­ها یا اقلام انتقالی از سازمان­های دیگر
  • قیمت­‌گذاری دارایی بر اساس قیمت مندرج در برگ تحویل انبار، قیمت تمام شده پروژه یا قیمت خرید
  • تعمیرات اساسی و امکان انتخاب روش تاثیرگذاری تعمیرات در محاسبه استهلاک
  • امکان تعدیل قیمت دارایی
  • بیمه دارایی به صورت فردی و گروهی‌و محاسبه هزینه بیمه
  • صدور سند محاسبات بیمه
  • صورت­‌برداری و تطبیق دارایی
  • تعیین جمع‌­دار و تحویل­‌گیرنده دارایی به طور همزمان
  • محاسبه تعدیلات نرخ و روش محاسبه استهلاک دارایی
  • ثبت مالیات بر ارزش افزوده
  • ارزیابی مجدد دارایی‌­ها
  • محاسبه استهلاک دارایی­‌ها به صورت جمعی، گروهی یا اقلام دارایی
  • نقل و انتقال، خروج و حذف دارایی و ثبت سوابق مربوط به هر یک
  • اعلام بدون استفاده شدن دارایی برای درنظر گرفتن تاثیر آن در محاسبه استهلاک دارایی
  • عملیات پایان سال دارایی‌ها
  • گزارش مرور دارایی‌ها (کارت دارایی‌ها) : امکان بررسی و مرور اطلاعات دارایی‌ها (شامل پلاک، گروه، طبقه بندی، محل استقرار، ریز تفصیلی‌ها) را می‌دهد.
  • گزارشات آماده : امکان گزارش­‌گیری از اطلاعات لیست دارایی‌ها، نقل و انتقالات، تعدیلات را برای کاربر فراهم می‌کند.
  • گزارش خلاصه عملکرد: امکان تهیه گزارش­‌خلاصه عملکرد به تفکیک گروه، تفصیلی و طبقه بندی را فراهم میکند.
  • گزارش مغایرت اسناد حسابداری: امکان کنترل و ردیابی مغایرت بین اطلاعات ثبت شده در دارایی ثابت و اطلاعات اسناد حسابداری را می‌دهد.
  • ساختار درختی گروه دارایی
  • ساختار درختی محل استقرار دارایی
  • محاسبه استهلاک (گروهی / انتخابی
  • اموال گردانی (سنتی / مکانیزه
  • گردش کار درخواستهای نقل و انتقال (دائم /موقت )،اختتام و برگشت از اختتام
  • درخواست کالا از انبار
  • ثبت انواع بیمه نامه
  • تسهیم بیمه اموال براساس :
  • بهای تمام شده دارایی
  • ارزش دفتری دارایی
  • قیمت روز بازار
  • قیمت ارزیابی شده
  • ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری مالی بر اساس اسناد (استهلاک ، خرید ، اختتام، بیمه)
  • ارتباط مستقیم با سیستم انبار برای دریافت اطلاعات کالا
  • ارتباط مستقیم با مدیریت اشخاص برای دریافت اطلاعات تحویل گیرنده های اموال
  • ارتباط مستقیم با سیستم حقوق ودستمزد جهت ارسال اطلاعات مربوط به اموال های نزد پرسنل
  • ارتباط مستقیم با سیستم نقلیه جهت ارسال اطلاعات پایه انواع خودرو
  • ارتباط مستقیم با سیستم نگهداری و تعمیر ماشین آلات  برای ارسال اطلاعات اموال
  • اموال گردانی توسط دستگاه بارکد خوان
  • درخواست صدور مجوزهای مورد نیاز در ارگان های دولتی
  • تهیه لوح های فشرده اطلاعات اموال مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • امکان بروز و تغییرات سیستم از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • مشخصات دارایی ها
  • گردش دارایی بین اشخاص
  • صورت‌های مالی (ماهانه /‌ سالانه
  • صورت‌های مالی به تفکیک افزایش یا کاهش در سطوح گروه‌بندی،
  • محل استقرار یا مراکز هزینه
  • تهیه گزارش های اموال طبق آیین نامه اموال دولتی
  • تهیه کلیه گزارش ها به شکل نمودار
  • گزارش انتخابی
  • کلیه گزارش‌های سیستم با امکان انتخاب های متعدد  در محدوده‌های قابل تعیین هر گزارش قابل تهیه است ، که برخی از آن‌ها
  • گزارش مشخصات دارایی (صورت ریزاموال)
  • گزارش اختتام دارایی
  • گزارش تعدادی ، ریالی دارایی
  • گزارش کالای موجود در مراکز از نظر انبار
  • گزارش گردش دارایی براساس تحویل دهنده و تحویل گیرنده
  • گزارش نقل و انتقال دارایی براساس گروه بندی و محل های استقرار
  • گزارش ریز اموال و محاسبه استهلاک (سالانه / ماهانه)
  • گزارش ریز محاسبه استهلاک (مکانیزه / دستی)
  • گزارش خلاصه بهای تمام شده و محاسبات استهلاک (سالانه / ماهانه)
  • گزارش عملکرد دارایی
  • گزارش بیمه دارایی
  • گزارش انواع ثبت در خرید واختتام
  • گزارش تولید و چاپ بارکد محل استقرار و دارایی
  • گزارش خروج و ورود موقت اموال
  • گزارش مانیتورینگ عملیات سیستم دارایی ثابت
  • پشتیبانی از زبان های مختلف به صورت هوشمند
  • بهره گیری از گزارش های بسیار متنوع مرتبط با هر حوزه عملکردی (براساس تجارب برتر موجود در آن حوزه)
  • امکان ساخت انواع گزارشات ماتریسی، تفکیکی، تلفیقی، پارامتریک و غیر پارامتریک از حوزه های مختلف عملکردی
  • دارای کاملترین مجموعه توابع و عمل گرهای پیش تعریف از قبیل توابع عددی، توابع رشته ای، توابع تاریخی، توابع تبدیلی و همچنین توابع حسابداری چون گردش بدهکار/بستانکار، جمع تجمعی، جمع اول دوره
  • جمع طی دوره و ده ها تابع و عملگر متنوع دیگر
  • وجود انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
  • دسترسی یکپارچه به اطلاعات حوزه های عملیاتی مختلف با کنترل هوشمند سطوح دسترسی
  • امکان ساخت و به اشتراک گذاردن انواع الگوهای ساخت گزارش و طراحی فرم
  • امکان به اشتراک گذاردن خروجی گزارش در انواع فرمت های Excel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF در نرم افزار پورتال جامع سازمانی سانیران ، نرم افزار اتوماسیون اداری پیشرفته سانیران و نیز دیگر درگاه های مورد نیاز سازمان
  • امکان تعریف انواع برنامه های زمان بندی اجرای گزارش و نیز تعریف چرخه گردش گزارش در سازماناز طریق نرم افزار یکپارچه مدیریت فرایند کسب و کار سانیران
  • عدم نیاز به دانش مرتبط با زبان های پرس وجوی بانک اطلاعاتی به واسطه وجود لایه معنایی
  • عدم نیاز به دانش مرتبط با ساختار جداول بانک اطلاعاتی و نحوه ارتباط فی مابین آنها
  • امکان گزارش گیری خویش-تعریف با زیرساخت قابل تکرار
  • دارای رابط کاربری یکپارچه و بسیار منعطف، هوشمند و ساده
  • امکان تعریف پارامترهای متنوع و استفاده از آن ها در هنگام تعیین شرایط، تعریف فرمول ها و طراحی فرم های چاپی
  • امکان ذخیره گزارش با کلیه شرایط جهت استفاده در مراحل بعدی و امکان مشاهده پیش نمایش گزارش
  • دارای امکانات متنوعی چون گروه بندی، مرتب سازی و فیلتر نمودن، تعیین سرجمع و ...
  • امکان ساخت گزارش های مقایسه ای میان اطلاعات جاری و آرشیو
  • امکان ذخیره و ادغام خروجی گزارش ها و انتشار آن در بانک اطلاعاتی آرشیو
  • امکان طراحی انواع فرم های چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی
  • تعریف انواع حوزه های عملکردی ، سیستم ها و پروژه ها
  • تعریف پرونده های متناظر جداول بانک اطلاعاتی و ارتباطات پرونده ها
  • تعریف ویژگی های هر پرونده از قبیل انواع فرمول های محاسباتی ، فرمت نمایش ، جداول مرتبط
  • ارسال و دریافت و نیز به اشتراک گذاردن ساختمان و خروجی گزارش ها به صورت تفکیکی و یا گروهی
  • ساخت انواع گزارش های چند سطحی و پارامتریک از بانک های اطلاعاتی مختلف
  • نمایش خروجی گزارش ها در قالب نمودار، فرم های طراحی شده و جدولی
  • ذخیره خروجی گزارش در انواع فرمت هایExcel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF
  • تعریف و به اشتراک گذاردن انواع شرایط پیش تعریف، ستونی، سطری، اختصاصی و عمومی با انواع ترکیبات منطقی تودر تو
  • استفاده از تعداد دلخواه پرونده ورودی و نیز تعریف سطوح مختلف در یک گزارش
  • تعریف انواع فرمول ها و عملگرهای محاسباتی و تعریف سطح اعمال آن ها در گزارش
  • تعریف و تغییر انواع فرمت های نمایش ، پرونده های مرتبط و مرتب سازی برروی ستون های اطلاعاتی
  • استفاده از انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
  • جستجو، فیلترینگ، مرتب سازی مجدد خروجی گزارش و همینطور ذخیره، ارسال، و به اشتراک گذاردن خروجی گزارش و اجرای مجدد آن بدون بازخوانی مجدد از بانک اطلاعاتی
  • ساخت گزارش از خروجی یک گزارش دیگر و پیوند آن با دیگر پرونده ها و اقلام موجود
  • طراحی چندین فرم چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی (برای هر گزارش )

 

گزارش ساز پویا

نرم افزار حسابداری سانیران 

  • پشتیبانی از زبان های مختلف به صورت هوشمند
  • بهره گیری از گزارش های بسیار متنوع مرتبط با هر حوزه عملکردی (براساس تجارب برتر موجود در آن حوزه(
  • امکان ساخت انواع گزارشات ماتریسی، تفکیکی، تلفیقی، پارامتریک و غیر پارامتریک از حوزه های مختلف عملکردی
  • دارای کاملترین مجموعه توابع و عمل گرهای پیش تعریف از قبیل توابع عددی، توابع رشته ای، توابع تاریخی،توابع تبدیلی و همچنین توابع حسابداری چون گردش بدهکار/بستانکار، جمع تجمعی، جمع اول دوره،
  • جمع طی دوره و ده ها تابع و عملگر متنوع دیگر
  • وجود انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
  • دسترسی یکپارچه به اطلاعات حوزه های عملیاتی مختلف با کنترل هوشمند سطوح دسترسی
  • امکان ساخت و به اشتراک گذاردن انواع الگوهای ساخت گزارش و طراحی فرم
  • امکان به اشتراک گذاردن خروجی گزارش در انواع فرمت های Excel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF در نرم افزار پورتال جامع سازمانی رایورز، نرم افزار اتوماسیون اداری پیشرفته رایورز و نیز دیگر درگاه های موردنیاز سازمان
  • امکان تعریف انواع برنامه های زمان بندی اجرای گزارش و نیز تعریف چرخه گردش گزارش در سازمان از طریق نرم افزار یکپارچه مدیریت فرآیند کسب و کار رایورز
  • عدم نیاز به دانش مرتبط با زبان های پرس وجوی بانک اطلاعاتی به واسطه وجود لایه معنایی
  • عدم نیاز به دانش مرتبط با ساختار جداول بانک اطلاعاتی و نحوه ارتباط فی مابین آن ها
  • امکان گزارش گیری خویش-تعریف با زیرساخت قابل تکرار
  • دارای رابط کاربری یکپارچه و بسیار منعطف، هوشمند و ساده
  • امکان تعریف پارامترهای متنوع و استفاده از آن ها در هنگام تعیین شرایط، تعریف فرمول ها و طراحی فرم های چاپی
  • امکان ذخیره گزارش با کلیه شرایط جهت استفاده در مراحل بعدی و امکان مشاهده پیش نمایش گزارش
  • دارای امکانات متنوعی چون گروه بندی، مرتب سازی و فیلتر نمودن، تعیین سرجمع و ...
  • امکان ساخت گزارش های مقایسه ای میان اطلاعات جاری و آرشیو
  • امکان ذخیره و ادغام خروجی گزارش ها و انتشار آن در بانک اطلاعاتی آرشیو
  • امکان طراحی انواع فرم های چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی
  • تعریف انواع حوزه های عملکردی، سیستم ها و پروژه ها
  • تعریف پرونده های متناظر جداول بانک اطلاعاتی و ارتباطات پرونده ها
  • تعریف ویژگی های هر پرونده از قبیل انواع فرمول های محاسباتی، فرمت نمایش، جداول مرتبط
  • تعریف انواع سطوح دسترسی عمودی، افقی و عملیاتی جهت مدیریت دسترسی به اطلاعات
  • ارسال و دریافت و نیز به اشتراک گذاردن ساختمان و خروجی گزارش ها به صورت تفکیکی و یا گروهی
  • ساخت انواع گزارش های چند سطحی و پارامتریک از بانک های اطلاعاتی مختلف
  • نمایش خروجی گزارش ها در قالب نمودار، فرم های طراحی شده و جدولی
  • ذخیره خروجی گزارش در انواع فرمت هایExcel / HTML/ XML/ Access/ PDF/ Text/ WMF
  • تعریف و به اشتراک گذاردن انواع شرایط پیش تعریف، ستونی، سطری، اختصاصی و عمومی با انواع ترکیبات منطقی تودرتو
  • استفاده از تعداد دلخواه پرونده ورودی و نیز تعریف سطوح مختلف در یک گزارش
  • تعریف انواع فرمول ها و عملگرهای محاسباتی و تعریف سطح اعمال آن ها در گزارش
  • تعریف و تغییر انواع فرمت های نمایش، پرونده های مرتبط و مرتب سازی بر روی ستون های اطلاعاتی
  • استفاده از انواع المان ها و نماهای گرافیکی همراه با قابلیت مشاهده کل به جز (Drilldown) بدون محدودیت در سطوح مختلف
  • جستجو، فیلترینگ، مرتب سازی مجدد خروجی گزارش و همینطور ذخیره، ارسال، و به اشتراک گذاردن خروجی گزارش و اجرای مجدد آن بدون بازخوانی مجدد از بانک اطلاعاتی
  • ساخت گزارش از خروجی یک گزارش دیگر و پیوند آن با دیگر پرونده ها و اقلام موجود
  • طراحی چندین فرم چاپی با قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی (برای هر گزارش)

 

داشبورد مدیریت

  • اشتراک اهداف، تاکتیک ها، و داده های عملیاتی به کارکنان جهت شناخت اهداف و تصمیمات درست سازمان
  • افزایش تصمیم گیری های درست همزمان با افزایش کارایی
  • قابلیت تصمیم گیری آگاهانه تر بر اساس وضعیت شاخص ها
  • قابلیت تحلیل بهتر و آسان تر از طریق بررسی نماهای گرافیکی شاخص ها
  • قابلیت همسو کردن استراتژی ها و اهداف سازمان
  • صرفه جویی در وقت با حذف شدن نیاز به تهیه گزارش های متعدد
  • تخصیص زمان کارکنان به تحلیل اطلاعات به جای ساخت گزارشات
  • طراحی بر مبنای شناخت موجود از فضای کسب و کار کشور
  • رعایت اصل سهولت استفاده برای مدیران
  • بهره گیری از شاخص های از پیش تعریف شده برای حوزه های عملیاتی مختلف
  • امکان طراحی و پیاده سازی شاخص های شناسایی شده جدید، توسط متخصصین راهکار کسب و کار هوشمند
  • استفاده از المان های گرافیکی مطرح در داشبوردها مانند نشانگرها (gauge)، انواع نمودارها و ......
  • محیط کاری تحت وب
  • جذابیت ابزار و ایجاد ارتباط ویژه با استفاده کننده
  • قابلیت نفوذ به عمق داده (Drilldown) بدون محدودیت در تعداد سطوح جهت تحلیل اطلاعات