نرم افزار حسابداری همراه، اپلیکیشنی کاربردی، کم حجم، سریع و در عین حال با امکاناتی فراتر از یک حسابداری ساده، برای رسیدگی به امور حسابداری شخصی شما و خانواده شما طراحی شده است. با استفاده از نرم افزار حسابداری همراه می توانید حسابدار شخصی خود باشید و تمامی هزینه ها و درآمد هایتان را به ثبت برسانید و علاوه بر قابلیت هایی نظیر وام، چک، اقساط، حساب ها، بانک ها و ... میتوانید با استفاده از امکانات گسترده این نرم افزار کاربردی، انواع گزارشات مخارج خود و خانواده تان را به تفکیک اشخاص تهیه کنید.

 

اگر اهل حساب و کتاب هستید و یا می خواهید از این پس مدیریت حساب و کتاب خود و یا خانواده خود را شروع کنید، اگر مدیریت حساب و کتاب برای شما به یک دغدغه تبدیل شده است و به دنبال نرم افزاری قوی بر روی دستگاه اندرویدی و یا iOS خود می گردید، پارمیس همراه، با در اختیار قرار دادن امکانات متنوع و منحصر بفرد بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

مدیریت حسابهای بانکی، صندوقها، هزینه ها، در آمدها، بدهی ها و طلب ها و ارائه گزارشات متنوع، تنها قسمتی از امکانات نرم افزار حسابداری است. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده برنامه حسابداری همراه، برنامه ای کاملاً رایگان برای استفاده عموم اشخاص می باشد.