نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیان

کاردکس کالا

برای مشاهدۀ کاردکس کالا، ابتدا از سربرگ کالا و انبار، از منوی انبار  بر روی آیکن کاردکس کالا کلیک کرده ، و با کلیک بر کمبو در لینک گروه کالا، گروه کالا را انتخاب و در لینک کالا نیز با کلیک بر کمبو نوع کالا را انتخاب می‌کنیم. در این مرحله، سیستم به صورت خودکار کاردکس کالا را در لیست زیرین نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب انبار مشخص از لینک انبار و یا تعیین شخص خاص در لینک شخص و یا انتخاب نوع عملیات از قبیل: خرید، فروش، برگشت از خرید و ... کاردس کالا را با توجه به نوع عملیات انتخابی خود با جزئیات مشاهده نمائید.

موجودی کالا

برای مشاهدۀ موجودی کالا، ابتدا از سربرگ کالا و انبار، از منوی انبار  بر روی آیکن موجودی کالا کلیک کرده ، سیستم به طور خودکار موجودی تمام کالا‌های موجود در کلیه انبار‌ها را در لیست زیرین نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با تغییر تاریخ در لینک‌های تاریخ، و یا انتخاب انبار خاصی با کلیک بر کمبو، در لینک انبار، و یا با انتخاب آیتم خاصی  از لینک دسته بندی از قبیل: کالای کسری، کالا‌های موجودی صفر، کالا‌های کمتر از حد سفارش، موجودی کالا ها را با جزئیات و یا آیتم‌های خاصی مشاهده نمائید.

کالای هزینه شده

برای تعریف هزینۀ ایجاد شده بر کالا، ابتدا در سربرگ امکانات، در منوی هزینۀ کالا، بر روی آیکن جدید کلیک کرده و در صفحۀ باز شده در لینک نام هزینه، با کلیک بر کمبو، نام هزینۀ انجام شده بر کالا را (که قبلا مطابق آنچه در بند 21 توضیح داده شده، در سیستم تعریف کرده‌ایم) انتخاب می‌کنیم. سپس در لیست زیرین با کلیک بر کمبو در ستون کالا، کالای مورد نظر را انتخاب کرده و در فیلد قیمت مبلغ هزینه شده  و در فیلد واحد تعداد کالای هزینه شده را وارد می‌کنیم. سایر اطلاعات کالا، یه طور خودکار نمایش داده می‌شود. در این مرحله، دکمۀ ذخیره در قسمت بالا و سمت راست صفحه فعال شده و با کلیک بر آن، اطلاعات ذخیره می‌شود.