سیستم مالی یکپارچه ی سانیران

سانیران به عنوان یک نرم افزار جامع حسابداری برای انجام امور حسابداری ساخته شده که در کمترین زمان قادر میباشد که تمامی امور مالی یک پروژه را تحت یک سیستم مالی انجام دهد.

نرم افزار جامع حسابداری سانیران یک سیستم مالی قدرتمند دارد که میتواند کلیه امور حسابداری را به راحتی انجام دهد.

در سیستم مالی سانیران شما میتوانید اطلاعات اولیه و اطلاعات پایه مالی خود را که شامل موارد زیر میباشد وارد کنید.

  • اطلاعات اولیه
  • حساب ها
  • اسناد
  • عملیات پایان دوره
  • مرور حساب
  • عملیات بانکی

سیستم مالی سانیران

اطلاعات پایه

شامل: شعبه، دوره مالی و اطلاعات پایه میباشد که قابلیت اضافه کردن و ویرایش اطلاعات را دارا میباشد.

حساب ها

این بخش جز مهمترین قسمت های سیستم مالی میباشد، که شامل گروه، کل، معین و تفضیل است.در سانیران حساب ها به صورت خودکار کدینگ شده و قابلیت تعریف تفاضیل، تا تفضیل هفتم را دارد، که سیستم پیمانکاری سانیران را به یکی از قدرتمندترین و دقیق‌‌ترین نرم افزار های جامع حسابداری، در زمینه‌ی سیستم پیمانکاری تبدیل کرده

اسناد

این بخش از نرم افزار که شامل قسمت های: صدور سند(شماره گذاری و قطعی کردن سند)تسعیر ارز، بستن حساب ها و تعدیل ماهیت میباشد این قابلیت را دارد که تمامیه صورت های حسابداری و معاملات و... را سند گذاری کرده و برای گزارش گیری آماده کند.همچنین با قابلیت تسعیر ارز و سیستم ارزی میتواند امور حسابداری را با ارز های خارجی ثبت کند.

عملیات پایان دوره

این قسمت از نرم افزار که از مهم تریم بخش های سیستم مالی سانیران میباشد، این بخش برای ثبت شروع یک پروژه با عنوان افتتاحیه، یا ثبت اختتامیه بعد از اتمام پروژه، تمامیه اطلاعات و وقایع را ثبت و مقبول گذارش میکند.این بخش از نرم افزار شامل:اختتامیه، افتتاحیه و سند کل میباشد.

مرور حساب

در هر سیستم مالی برای بازبینی و کنترل وقایع مالی پروژه این بخش تعریف شده تا کاربران از طریق مرور حساب ها و گزارشات تکمیلی از وقایع مالی مطلع باشند همچنین در نرم افزار حسابداری جامع سانیران در هر بخش از سیستم مالی قابلیت گزارش گیری را دارد.

عملیات بانکی

در هر سیستم مالی برای انجام امور مالی پروژه از طریق  بانک نیاز است که تمامی اطلاعات مربوط به عملیات بانکی ثبت شود.این اطلاعات شامل صدور چک، استقرا اقلام بانکی، اقلام دفتر، حساب بانکی و مغایرت بانکی میباشد که در نرم افزار جامع حسابداری سانیران این اطلاعات به صورت دقیق ثبت میشود.

نرم افزار حسابداری جامع سانیران با داشتن سیستم مالی و سیستم پیمانکاری قدرتمند برای انجام امور مالی یک پروژه مناسب میباشد.

منبع: https://www.sainaco.net/1394/06/29/سیستم-مالی-سانیران/