بهترین اپلیکیشن های جایگزین تلگرام را بشناسید

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که در طی زمان بسیار کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی در جهان بدست آورد که از مهم ترین قابلیت های آن می توان به سرعت بالا، محیط کاربری زیبا و جذاب، ارسال فایل های حجیم و... اشاره کرد. اما بعد از مدت ها استفاده از این برنامه مجازی در کشور، بنابر دلایلی فیلتر شد.

جایگزین تلگرام

از این رو به دلیل محدودیت های اعمال شده بر روی این برنامه، کاربران تلگرام روی به استفاده از برنامه های مختلفی که در اصل آنرا جایگزین تلگرام کرده بودند، کردند. لازم به ذکر است که این برنامه ها تنها مختص برنامه های تولید خارج کشور نیستند و برنامه های داخلی نیز در آن ها جای دارند و شما به راحتی و با امنیت بالا می توانید از آنها استفاده کنید.

به همین دلیل اگر شما به دنبال برنامه های جایگزین تلگرام هستید، جای نگرانی نیست چرا که ما قصد داریم شما را با مناسب ترین اپلیکیشن های پیام رسان ایرانی و خارجی در نسخه های اندروید و iOS آشنا سازیم تا بتوانید هر چه بهتر با دوستان خود در ارتباط باشید. همراه ما باشید.

1- برنامه Whatsapp

 جایگزین برای تلگرام

اولین برنامه ای که ما قصد داریم شما را با آن آشنا سازیم، برنامه واتساپ می باشد که هر یک از ما با آن آشنا هستیم و مدت های زیادی است که از آن در کنار پیام رسان هایی همانند تلگرام استفاده می کنیم. واتساپ در طول این مدت آپدیت های زیادی را تجربه کرده است و به همین دلیل در جهان محبوبیت پیدا کرده و اکثر کاربران فضای مجازی در جهان از این برنامه استفاده می کنند.

از مهم ترین قابلیت های واتساپ می توان به تماس صوتی و تصویری رایگان آن اشاره کرد که یقینا از کاربردی ترین و مهم ترین آپشن های این برنامه می باشد. همچنین این برنامه جایگزین تلگرام، دارای نسخه وب است. از لینک های ذیل می توانید برای دیوایس های اندرویدی و iOS خود دانلود کنید و لذت ببرید.

انتخاب بهترین پیام رسان

اپلیکیشن های پیام رسان ایرانی


2- برنامه LINE

جایگزین برای تلگرام

پیام رسان لاین یکی از برنامه های قدیمی شبکه اجتماعی و مجازی است که در میان کاربران ایرانی شناخته شده و محبوب است چرا که قبل از تلگرام حضور داشت و تعداد بسیار زیادی مخاطب داشت که علیرغم گفتگو با دوستانتان شما می توانستید پست های مختلفی بگذارید. اما به مرور بعد از رونمایی پیام رسان هایی همچون تلگرام، این پیام رسان به دست فراموشی قرار گرفت.

اما این روزها با وجود اعمال محدودیت ها بر روی تلگرام، این برنامه باز هم یکی از بهترین جایگزین های تلگرام محسوب می شود که در این مدت تمام مشکلات خود را برطرف کرده است و محیط کاربری مناسبی را برای کاربران خود فراهم ساخته است. از این رو می توان به قابلیت هایی همچون مکالمه صوتی و تصویری رایگان آن اشاره کرد که در نسخه های جدید به آن افزوده شده است.

لازم به ذکر است که این یک اپ ساخته شده کشور ژاپن می باشد که امنیت بالایی را دارا است و تمام این قابلیت ها بصورت رایگان در خدمت شما است. در ادامه می توانید نسخه اندروید و iOS این پیام رسان را دانلود کنید؛

جایگزین تلگرام

جایگزین تلگرام


3- برنامه Signal

جایگزین برای تلگرام

برنامه فضای مجازی سیگنال، یکی دیگر از جایگزین های تلگرام محسوب می شود که دارای قابلیت هایی ساده و روتینی است که تمام نیازهای کاربر را به سادگی می تواند برطرف کند. اما این برنامه یکی از برنامه های پر امنیت فضای مجازی است که از قابلیت end-to-end استفاده می کند که از اطلاعات شما به بهترین شیوه ممکن محافظت می کند.

با این وجود شما می توانید این اپ را با خیالی راحت دانلود و نصب کنید و با دوستان خود چت کنید و فایل های مختلف با حجم های مختلف را به یکدیگر ارسال کنید. همچنین یکی دیگر از امکانات و قابلیت های این برنامه، امکان برقراری تماس صوتی رایگان است که تمامی آنها رمز نگاری می شوند. در ادامه می توانید برنامه سیگنال را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

جایگزین تلگرام

جایگزین تلگرام


4- برنامه Hike

جایگزین برای تلگرام

شاید نام این پیام رسان را برای اولین بار است که می شنوید! Hike یکی دیگر از برنامه های مناسب و جایگزین تلگرام است که شما به راحتی می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید. برنامه هایک صفحه مجازی نسبتا مجهزی است و شما می توانید از آن به عنوان برنامه ای جایگزین برای تلگرام خود استفاده کنید. اما متاسفانه این اپ مجهز به تماس صوتی نیست و امیدواریم تا در نسخه های آینده این قابلیت را به خود اضافه کند تا کاربران آن بتوانند به راحتی تمام با دوستان خود در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است که این پیام رسان از امنیت بالایی برخوردار است و با نصب آن نگرانی بابت امنیت نخواهید داشت. در ادامه نسخه اندروید این برنامه را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم؛

جایگزین تلگرام


5- برنامه iMessage

جایگزین برای تلگرام

پیام رسان آی مسیج، پیام رسانی مختص اپل و محصولات اپل است که در صورت عدم دسترسی به برنامه های پیام رسان، می توانید از این برنامه استفاده کنید و برای استفاده از این برنامه شما تنها نیاز به روشن کردن celular آیفون و آیپد خود دارید. خوشبختانه استفاده از این برنامه کاربردی محدودیت هایی را ندارد و به راحتی می توانید از این پیام رسان استفاده کنید.

پیام رسان آی مسیج قابلیت های متعددو روتینی همانند سایر پیام رسان ها دارد که می توان به مواردی همچون ارسال فایل های مختلف، لایو ایموجی، ایموجی و... اشاره کرد که اگر شما از محصولات اپل استفاده می کنید، حتما تاکنون از این قابلیت استفاده کرده اید که ما این برنامه را به عنوان جایگزینی مناسب برای تلگرام معرفی می کنیم.


6- برنامه پیام رسان سروش

 جایگزین برای تلگرام

یکی از پیام رسان هایی که بعد از اعمال محدودیت بر روی تلگرام توانست با استقبال فراوانی روبرو شود، برنامه سروش بود که نام آنرا نسبت به دیگر برنامه های مجازی داخلی بسیار بیشتر و بیشتر شنیده ایم. با این وجود این برنامه یکی از برنامه های جایگزین تلگرام می باشد که شباهت زیادی به آن دارد و قابلیت های نسبتا نزدیکی به تلگرام را داراست.

این پیام رسان علاوه امکانات روتین و عادی ای که دارد، می توانید با استفاده از آن اقدام به خرید شارژ کنید که یقینا می تواند کاربرد بسزایی داشته باشد. همچنین سروش برای سیسم عامل هایی اعم از اندروید، iOS، لینوکس، مک و ویندوز طراحی و عرضه شده است و می توانید آنرا دانلود و استفاده کنید که در ادامه ما دو نسخه اندروید و iOS را جهت سهولت شما قرار داده ایم؛

جایگزین تلگرام

جایگزین تلگرام


7- برنامه پیام رسان آی گپ

جایگزین برای تلگرام

اگر شما به دنبال برنامه ایمن فضای مجازی داخلی جایگزین تلگرام هستید، ما به شما برنامه آی گپ را توصیه می کنیم چرا که این برنامه کاملا کاربردی رمز نگاری شده است و شما می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید و با دوستان و آشنایان خود گفتگو کنید. لازم به ذکر است که این برنامه داخلی بصورت کامل رمزنگاری شده است و از این رو خیالتان از بابت امنیت کاربری راحت باشد.

با این وجود این برنامه از لحاظ ظاهری شابهت زیادی در محیط کاربری تلگرام دارد و لازم به ذکر است که این پیام رسان داخلی در نسخه های مختلفی اعم از اندروید، iOS، لینوکس و وب طراحی و منتشر شده است که شما می توانید بصورت رایگان از آن استفاده کنید. در ادامه می توانید پیام رسان آی گپ را در نسخه های اندروید و iOS دانلود نمائید؛

جایگزین تلگرام

جایگزین تلگرام


8- برنامه پیام رسان بله

جایگزین برای تلگرام

برنامه بله یکی دیگر از برنامه های داخلی جایگزین تلگرام می باشد که از لحاظ شکل ظاهری به تلگرام شبیه است. از این رو این برنامه دارای قابلیت های بسیار زیادی است که از مهم ترین آنها می توان به ارسال پیام، ارسال فایل های مختلف همانند تصاویر، ویدیو و... و ایجاد گروه اشاره کرد که می تواند نیاز کاربر را به سادگی برطرف کند.

با این وجود اگر شما به دنبال برنامه داخلی جایگزین تلگرام هستید، ما برنامه بله را به شما معرفی می کنیم چرا که می تواند نیازهای کاربر را به سادگی برطرف کند. لازم به ذکر است که این برنامه رمزنگاری نشده است و در 3 نسخه وب، اندروید و iOS طراحی و عرضه شده است؛

جایگزین تلگرام

جایگزین تلگرام


9- برنامه پیام رسان بیسفون پلاس

 جایگزین برای تلگرام

بیسفون پلاس یکی دیگر از برنامه های فضای مجازی داخلی است که در روزهای اولیه معرفی خود با استقبال زیادی روبرو نشد و اما به مرور با طراحی و عرضه نسخه های جدید که مشکلات اولیه را برطرف کرده بود، توانست با محبوبیت بیشتری روبرو شود. محیط کاربری برنامه بیسفون پلاس بسیار زیبا و جذاب است که حتما با کار کردن در محیط آن علاقمند خواهید شد.

از این رو اگر شما به دنبال برنامه داخلی جایگزین تلرگرام هستید، یکی از برنامه هایی که ما قصد معرفی آنرا به شما داریم، برنامه بیسفون لاس است که دارای قابلیت های دیگری همچون تماس صوتی رایگان می باشد که می توانید با دوستان خود در این برنامه مجازی مکالمه رایگان را تجربه کنید. در ادامه می توانید نسخه اندروید و iOS این برنامه کاربردی را دانلود و نصب کنید؛

منبع : نمناک